26

Re: Oven van ikea

Gefeliciteerd von :D

En heb je de oven kunnen halen vandaag?

In elk geval heel veel bak plezier ermee :)

27

Re: Oven van ikea

Baklataart schreef:

Gefeliciteerd von :D

En heb je de oven kunnen halen vandaag?

In elk geval heel veel bak plezier ermee :)


Dank je wel Baklataart, nee helaas nog niet,  een flinke griep heeft daar een stokje voor gestoken.

Help mijn vrouw heeft een hobby

28

Re: Oven van ikea

Wat sneu voor je Vonn, heel veel beterschap dan !! :)

29

Re: Oven van ikea

Nou helaas komt er nog geen nieuwe oven,  mijn handige man heeft de oude oven als verassing nagekeken en hem weer helemaal in orde gemaakt,  hij doet het weer super goed.  Heel lief natuurlijk en het scheelt veel geld maar toch hihihi.
Toch heel erg bedankt voor al jullie reacties en wie weet komen ze toch nog eens van pas :)

Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

30

Re: Oven van ikea

ohhhh, hahahah soms is het toch een klein beetje jammer als ze zo handig zijn!!! :y  :y

Maar ja nu kan je wel iets anders leuks kopen toch =D

en wie weet als die weer kapot is hebben ze weer nieuwe nog mooiere dingen :lol:

31

Re: Oven van ikea

Baklataart schreef:

ohhhh, hahahah soms is het toch een klein beetje jammer als ze zo handig zijn!!! :y  :y

Maar ja nu kan je wel iets anders leuks kopen toch =D

en wie weet als die weer kapot is hebben ze weer nieuwe nog mooiere dingen :lol:

Idd soms is het niet zo prettig dat als er iets kapot is dat hij er alleen maar naar hoeft te kijken en het weer werkt :lol: , en soms is het heeeeeeel handig.  Maar het geld blijft voorlopig nog op de spaarrekening staan,  voor het geval hij het echt begeeft hihi.

Help mijn vrouw heeft een hobby