1

Onderwerp: Kort en krachtig: welke mixer?

De titel zegt het al, welke mixer?

Mijn kitchenaid is er mee opgehouden en vrees dat maken net zo duur is als een nieuwe

Maar ja, dat bos met mixers he......

Ik heb een budget van Max 250 euro, dus wie heeft dé tip?

kijk op www.carola-taartjes.hyves.nl voor mijn taartjes...
en bij deze iedereen bedankt voor de inspiratie en ideeen!

Re: Kort en krachtig: welke mixer?

Zag dat er bij Makro, een kenwood in de aanbieding is vanaf aanstaande woensdag. Weet niet of ik deze link mag plaatsen maar:

http://catalogues.metro-group.com/makro … rs:2014-25

Groetjes Kirsten

3

Re: Kort en krachtig: welke mixer?

Kenwood :Y

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

4

Re: Kort en krachtig: welke mixer?

kenwood (patissier)

5

Re: Kort en krachtig: welke mixer?

Yep, ik ben sinds kort ook om...Kenwood Kmix

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

Re: Kort en krachtig: welke mixer?

Ik heb de mixer van AH gekocht, is nu bij vreselijk in de aanbieding. :) Hij werkt als een tierelier en is lekker zwaar, dus gaat geen kant op. Het is de AEG en kost nu 249 euro.

Succes!

7

Re: Kort en krachtig: welke mixer?

Ik heb een Kenwood Patissier maar die is niet te vergelijken met een Kitchenaid, maak de kitchenaid open en kijk wat er aan de hand is, het is soms een kleinigheid bij Kitchenaid, zomaar niet weg doen ik ken iemand die er verstand van heeft. Er staan veel filmpjes om de Kitchenaid te maken op youtube.

Ik bak in een 4-oven AGA,
Aga gebruikers groep: https://www.facebook.com/groups/715038115222711/

8

Re: Kort en krachtig: welke mixer?

Mijn kitchenaid moest ook een keer gerepareerd worden en ik heb uitstekende service gehad. Probleem met de kantelende kop is volledig gratis hersteld. Zou het erop wagen en even contact opnemen met de winkel!

9

Re: Kort en krachtig: welke mixer?

Ik ben sinds kort ook zeer gelukkig met mijn Kenwood Kmix, wil eigenlijk niet anders meer en heb ook de handmixer er van

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

Re: Kort en krachtig: welke mixer?

Ik zou ook eens navraag doen bij KA. Mijn ervaring is ook goed.

Gr. Lies(beth)
Omdat er iedere dag wel iets te vieren valt is er dus altijd een reden voor TAART! www.zininTAART.com

11

Re: Kort en krachtig: welke mixer?

Ik heb sinds vorige week een keukenmachine Bosch MUM 4409 gekocht en ben helemaal in mijn nopjes.
Hij doet het hartstikke goed.Ook met de biscuits van Fun caken die toch flink opstijgen tijdens het mixer, deed het voorheen altijd met de hand. Wat een verademing nu. 6minuten hoogste stand en
2 minuten op stand 2. Super ding. Was 99.95 bij de Blokker.