1

Onderwerp: Je taart showen met een foto die op Facebook staat

Hallo allemaal,

Heb je een foto van je taart op Facebook staan, dan kun je die ook op het forum showen! Ik heb daarvoor het sticky topic aangepast in de Taartenparade, zie:

http://forum.deleukstetaarten.nl/viewtopic.php?id=8723

Houd er wel rekening mee dat je taart dan ook te zien is wanneer mensen jouw profiel zoeken en niet bevriend met je zijn. Wil je dat niet, kun je beter een andere methode kiezen!

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

2

Re: Je taart showen met een foto die op Facebook staat

wat leuk Jozien!

3

Re: Je taart showen met een foto die op Facebook staat

'k heb het dan ook gelijk even geprobeerd maar ik kan die eigenschappen niet vinden als ik met rechts klik op de foto die ik wel openbaar heb. Die keuze staat er niet bij. Wel element inspecteren of afbeeldings url kopieren.  Moet je dan ook net zo goed nog weer die img/ dr bij typen want je krijgt in het topic alleen de url te zien en niet gelijk de foto.

4

Re: Je taart showen met een foto die op Facebook staat

Het gaat inderdaad om de afbeeldings url die dan op .jpg moet eindigen.
En de img-haken moet je er nog wel even omheen zetten, dat is een 'forum-ding' :)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

5

Re: Je taart showen met een foto die op Facebook staat

heej dat is super handig :)

"doot maar normaal dan duisse gek genôg"

6

Re: Je taart showen met een foto die op Facebook staat

ik heb veel foto's geplaats en allemaal via Facebook. Maar nu zie ik dat ze niet meer te zien zijn. En ze staan nog onveranderd op Facebook? Hoe kan ik ze hier ook weer tevoorschijn toveren?

neem ook eens een kijkje op mijn Facebook site: taartengoed

7 Laatst bewerkt door Sonj@ (07-03-2016 22:10)

Re: Je taart showen met een foto die op Facebook staat

Heb ik ook gehad Karinc.... Blijkbaar veranderd Facebook (ongevraagd en zonder mededeling) iets aan de link/locatie waardoor die hier niet meer werkt...  :s stomme Facebook  :shh:  :x

Het enige dat werkt is je koppeling opnieuw tot stand brengen  :Y

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!