1

Onderwerp: Snel even kijken naar deze hoor......

..... anders is hij al weer voorbij!!  :lol:  :lol:

VVVRRRROOOOOOOAAAAAAAAARRRRRRR

http://www.mijnalbum.nl/Foto800-7K6YIYFC.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto800-O6MEEKRM.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto800-3GG7PEUR.jpg

Jongenstaarten zijn echt wèl leuk om te maken  :Y  :D

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

2

Re: Snel even kijken naar deze hoor......

Wow gaaf!!

Tis echt mijn droom om ook zulke mooie taarten te maken. Heb zojuist ook weer een taart gemaakt en er zijn zoveel dingen niet goed en mooi aan  :nooo   Word er een beetje down van want ik lees zoveel tips en trucs die ik toepas.. Grr  :mad:
Nou ja het zal me ooit wel lukken hoop ik. Vandaag trouwens de roos van je workshop gebruikt op de taart, erg mooi!!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

3

Re: Snel even kijken naar deze hoor......

Thanks  :o

Enne wat je droom betreft: gewoon NIET opgeven!!

Mijn eerste taarten waren ook echt verre van perfect hoor, en ook deze is niet helemaal vrij van schoonheidsfoutjes hoor.
Ik word niet alleen handiger in taarten, ook in fotograferen  :D

Dit geeft je vast weer moed  O-)

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=76727

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

4

Re: Snel even kijken naar deze hoor......

Echt heel mooi en ik sluit me helemaal aan bij lady-vall :D

Ben niet jaloers aangelegd maar als ik dit dan zie...... :)

Blijven oefenen dus maar, heb heel de middag over 3 gerbera's zitten doen :/

maar nogmaals deze kan zo het circuit op, hij is SUPER :D

5

Re: Snel even kijken naar deze hoor......

Nou ik denk nu komt het hoor.... Maar je taart van de link is heel mooi toch?! De van mij zijn laag, ongelijke hoogte en bobbelig, kruimelig, met fondantscheuren.... Elke keer weer. Had ik maar zon mooi eerste taart  ;)  nou ik ga stoppen met zielig doen, daar is je topic niet voor haha. Well done  :thumb:

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

6

Re: Snel even kijken naar deze hoor......

Nou ik denk nu komt het hoor.... Maar je taart van de link is heel mooi toch?! De van mij zijn laag, ongelijke hoogte en bobbelig, kruimelig, met fondantscheuren.... Elke keer weer. Had ik maar zon mooi eerste taart  ;)  nou ik ga stoppen met zielig doen, daar is je topic niet voor haha. Well done  :thumb:

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

7

Re: Snel even kijken naar deze hoor......

Nou ik denk nu komt het hoor.... Maar je taart van de link is heel mooi toch?! De van mij zijn laag, ongelijke hoogte en bobbelig, kruimelig, met fondantscheuren.... Elke keer weer. Had ik maar zon mooi eerste taart  ;)  nou ik ga stoppen met zielig doen, daar is je topic niet voor haha. Well done  :thumb:

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

8 Laatst bewerkt door lady-vall (30-11-2013 17:20)

Re: Snel even kijken naar deze hoor......

Ook dat nog, een flippende i pad  :grr:  sorryyyyyyyy!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

9

Re: Snel even kijken naar deze hoor......

Gaaf! Ik zal 'm zo aan m'n jongste laten zien; die zal 'm helemaal geweldig vinden. :Y

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

10

Re: Snel even kijken naar deze hoor......

Thanks voor al die leuke reacties!! 

De jongste hier heeft niks met raceauto's en die had er ook geen enkel probleem mee toen de moeder van een vriendje hem kwam halen.
De moeder van het vriendje viel echter stil midden in een zin!
Vond ik ook wel een leuk compliment trouwens  :D

Hij is trouwens gemaakt van luchtige wolkencake (d'r oetker) de choco-vanille variant, gevuld met bananen crème op een laagje bananenconfiture, en afgesmeerd met melkchocolade ganache.  :9  :9

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

11

Re: Snel even kijken naar deze hoor......

Onwijs stoer, echt een leuke stoere jongenstaart!  :thumb:

Ik ben niet chaotisch, ik orden gewoon anders!