Re: Foto's uit de header (juni 2012) in orgineel formaat

Zoooo blij ik sta er ook bij!! Enne allemaal gefeliciteerd die erbij zitten.
Ik fotografeer absoluut niet proffesioneel maar ik heb het geluk dat ik een boekenkast heb waar mn stapeltaartjes precies inpassen en er dus niets anders te zien is. Ik heb nog nooit een cusus gevolgd maar vond mn foto's van mijn beginperiode heel rommelig altijd op het aanrecht en toen dacht ik probeer het in de boekenkast en het werkt.Is voor iedereen haalbaar. Haal een rol wit behang of een wit goedkoop rolgordijn en leg dat over een stoel zet je taart erop en je kan ook een hele mooie foto maken!

Succes allemaal voor de volgende ronde maar eerst genieten van deze ronde!

Groetjes P@trici@

52 Laatst bewerkt door manika (26-06-2012 05:43)

Re: Foto's uit de header (juni 2012) in orgineel formaat

Super leuke taarten die in de nieuwe header staan  :Y
Jullie mogen terecht trots zijn...... :Y

En de gene die beslist welke erin komen...heeft een moeilijke taak dus naar mening vind ik wel logisch dat ze er een klein beetje beetje kijken naar een goede kwaliteit van een foto en de maat voor in de header zodat ze het makkelijk kunnen plaatsen zonder te veel moeite doen en deze tips kan je toepassen op de volgende keer op je eigen foto  :+

De volgende keer gewoon weer nieuwe kansen   ;)

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

53

Re: Foto's uit de header (juni 2012) in orgineel formaat

Iedereen gefeliciteerd!
Het zijn weer super mooie foto's geworden!

Liefs, Zanoni

54

Re: Foto's uit de header (juni 2012) in orgineel formaat

Stuk voor stuk prachtige taarten, cupcakes en koekjes, iedereen die er in staat wordt van harte gefeliciteerd. Misschien sta ik er ook wel eens in, over tig jaar, als ik eindelijk heb leren decoreren en fotograferen......... :lol:

Re: Foto's uit de header (juni 2012) in orgineel formaat

GEFELICITEERD :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  Wat een leuke en mooi top taarten en klein gebak is er gemaakt....!!!! en die mogen zegen gezien worden. ;)

En over de foto's zelf kijk ik liever naar een mooi plaatje in zijn totaal :D  dan naar een rommelige achtergrond van een foto.
pak een rol behang en knip je foto, in het daglicht. en meer is het niet. en een beetje cratief zijn.. :Y

GENIET ze dames ;)  groetjes sharon

56

Re: Foto's uit de header (juni 2012) in orgineel formaat

Wow, wat leuk om mijn eigen taart voorbij te zien komen! Echt lachen. Ik kreeg gisteren al per mail een vraag over deze taart van iemand die hem hier op het forum had gezien en ik vroeg me al af hoe dat kon want behalve in het topic voor het insturen van foto's voor de header (dat al heel lang weg is) stond die taart hier nergens op het forum. Maar nu wel dus. Echt zo leuk!  :D

De overige foto's zijn ook echt weer regelrechte pláátjes. Echt geweldig leuk om te zien  :Y

Gewoon, omdat ik het zo leuk (en lekker) vind!
www.cakeme.nl

57

Re: Foto's uit de header (juni 2012) in orgineel formaat

Het is een prachtige header-parade geworden. het was vast heel moeilijk een keuze te maken. Het feit dat er verschillende stijlen en gebaksoorten gekozen zijn [die ook mooi gefotografeerd zijn] vind ik belangrijker dan 'andere mensen ook een kans geven'.
Het gaat toch om het grote beeld en niet om persoonlijk rivaliteiten.

58

Re: Foto's uit de header (juni 2012) in orgineel formaat

Ik vind de foto's zelf ook erg mooi en dat heb ik ook al gezegd.
En nu wordt er net gedaan of ik de mensen het niet gun en dat is totaal niet zo  :nooo  :nooo  :s
Ik constateer gewoon iets en daar heb ik naar gevraagd en daar heb ik ook antwoord op gekregen. En ik heb ook gezegd dat ik dat begrijp.

Ik dacht dat we ook onze mening mochten geven....
En ik was niet de enige die het constateerde blijkt wel maar misschien wel één van de mensen die het durfde te vragen.

59

Re: Foto's uit de header (juni 2012) in orgineel formaat

Wat ontzettend leuk dat ik in de header mag staan!!! Ik ben er blij mee!!! :)


Renate78 schreef:

Ik vind de foto's zelf ook erg mooi en dat heb ik ook al gezegd.
En nu wordt er net gedaan of ik de mensen het niet gun en dat is totaal niet zo  :nooo  :nooo  :s
Ik constateer gewoon iets en daar heb ik naar gevraagd en daar heb ik ook antwoord op gekregen. En ik heb ook gezegd dat ik dat begrijp.

Ik dacht dat we ook onze mening mochten geven....
En ik was niet de enige die het constateerde blijkt wel maar misschien wel één van de mensen die het durfde te vragen.

Natuurlijk mag je je mening geven Renate..niks mis mee lijkt me. Neemt ook niemand je kwalijk denk ik. Had het natuurlijk zelf ook geconstateerd..begin me bijna schuldig te voelen  :o

60

Re: Foto's uit de header (juni 2012) in orgineel formaat

Je hoeft je helemaal niet schuldig te voelen hoor leonietje!
Je maakt prachtige taarten die nu goed tot zijn recht komen in de header  :thumb:

61

Re: Foto's uit de header (juni 2012) in orgineel formaat

Mooi!

Neem ook eens een kijkje op:https://www.facebook.com/Manoa-taarten

62

Re: Foto's uit de header (juni 2012) in orgineel formaat

Gefeliciteerd voor de prachtige taartjes die er tussen staan. :thumb:  Ik zie taartjes die ik al eens gezien had in de parade maar ook nieuwe die me nog niet waren opgevallen leuk, had ze niet willen missen.

Natuurlijk vreselijk jammer  :P dat mijn taartjes, koekjes cakepops er niet tussen staan....... next time better!

Zonder taart geen feest!

63 Laatst bewerkt door FloordKB (01-07-2012 21:06)

Re: Foto's uit de header (juni 2012) in orgineel formaat

Wauw, ben ik ffies trots zeg dat ik tussen al die mooie taartjes mijn taartje voor bij zie komen.
Ik sta der gewoon bij...
Hihihi, en dat zie ik nu pas!



Edit: En dan zie ik nu alle bovenstaande berichtjes.
Ik snap eerlijk gezegt echt niet dat sommige mensen hier zich afvragen waarom er van sommige mensen meer foto's staan?
Ik vind het niet eerlijk ook om je dit af te vragen.
Iedereen mocht mee doen met 3 foto's.
Als iemand dan 3 super mooi foto's instuurt, dan heb je dus automatisch 3 keer kans op een plekje in de header toch?
Heeft niks te maken met iedereen een kans willen geven, want dat is ook gebeurd.
En dit bedoel ik niet onaardig, maar als ik er niet tussen gestaan had, had ik dat ergens zelf nog wel begrepen.
Kijk nou is naar al die gave taarten.
Dat is toch zó mooi dat we gewoon is trots op mekaar kunnen zijn?

Wil je meer taartjes van mij zien? Kijk dan op: www.dezoetedromenfabriek.nl

64

Re: Foto's uit de header (juni 2012) in orgineel formaat

Wauw, wat zijn ze prachtig, de headerfoto's! :thumb:
Proficiat voor de makers ervan.

Ik zie ze nu pas- na een internetloze vakantie- en zit hier met een smile van oor tot oor. :Y
Want wat een verrassing: er staat ook een foto van mij bij (de cc's met gestencilde Rococofiguurtjes).
Wat gaaf, superbedankt!

Voor wie er nu niet bijstaat: alvast succes bij de volgende ronde!

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

65

Re: Foto's uit de header (juni 2012) in orgineel formaat

supermooi zeg!

Veel liefs,
Willeke