76

Re: Cricut cake software

Nee bij about blijft ie zelfs hangen...krijg ik niet weggeklikt alleen met ctrl alt del.
Volgens mij heeft mijn schoonzus wel een naam in die codes ingetypt die erbij zaten......maar kan ik nu ff niet terug vinden.
Windows XP maar dat zit ook op de comp.

Mocht de mijne het nou niet goed doen dan hoop ik op de jouwe. Wanneer ga je proberen????

77 Laatst bewerkt door kokkie20 (23-02-2012 01:11)

Re: Cricut cake software

Hmm raar dat hij het dan niet op je laptop doet  :rolleyes:
Ik moet de taart dinsdag afleveren dus ga hem dan maandag maken  :Y
Kan ik iedereen nog even in spanning houden of de mijne wel werkt  :lol:
edit:
Was vergeten dat ik voor zaterdag nog een taart moest maken, kan het dus zaterdag al laten weten  :Y

I rehabilitate computers, I train people. I am the COMPUTERWHISPERER !! ---- Zoon en moeder Taartenmakers

78

Re: Cricut cake software

Heb vandaag m'n cricut mini besteld in Amerika  :Y
Vond de 15 bij 30 cm groot genoeg voor mijn hobby taartjes.
Heb er ook nog 2 cartridges bij besteld (in de aanbieding) en verder hoop ik dus met de software het e.e.a. te kunnen creëren.
Nu in spanning afwachten tot hij "thuis" is  :D

www.CakeisforLife.nl
voor elke gelegenheid een taart

79

Re: Cricut cake software

ja hoor het gaat prima heb er ook eentje :))) alleen zo handig geweest om op automatisch bieden te zetten whaahaa..dus heb nu 2 machines,  maar dat komt vast goed
Had begrepen dat fondant niet zo handig gaat? dus dan ben je al min of meer verplicht om gumpaste te gebruiken...ik vind tylose echt geen oplossing 1x geprobeerd en het werd alleen maar kruimig :S

80

Re: Cricut cake software

Ik twijfel zo, de mini is nu in de aanbieding maar de grote is al een aantal weken niet leverbaar, alleen die witte versie. Weet niet of ik zal wachten en de grote zal kopen of toch de kleine. Mmmmmmmmm, geduld is altijd lastig. Wie heeft er een mini en misschien spijt of juist andersom??

Bedankt voor jullie reactie

81

Re: Cricut cake software

2dexmama schreef:

Ik twijfel zo, de mini is nu in de aanbieding maar de grote is al een aantal weken niet leverbaar, alleen die witte versie. Weet niet of ik zal wachten en de grote zal kopen of toch de kleine. Mmmmmmmmm, geduld is altijd lastig. Wie heeft er een mini en misschien spijt of juist andersom??

Bedankt voor jullie reactie

Ik had gemaild om te vragen of en wanneer ze de grote weer op voorraad krijgen, maar dat was voorlopig nog niet bekend. Ga ervan uit dat als ze hem binnenkort weer zullen verkopen, ze het me hadden laten weten (meer opgebracht). En als ik kijk hoe groot de kans is dat ik groter dan 15x30 cm wil snijden dan kom ik toch zeer laag uit.

www.CakeisforLife.nl
voor elke gelegenheid een taart

82 Laatst bewerkt door kokkie20 (25-02-2012 13:22)

Re: Cricut cake software

Heb goed nieuws !!!!  :Y
Heb eindelijk een werkende SCAL 2 !!!  :lol:
Hij sneed aan het eind er niet door heen dus was helemaal happy  :lol:
Moet zo naar een verjaardag toe, maar als ik daar van terug kom zal ik even een handleiding schrijven hoe je de scal 2 activeert, en dan zal ik hem erop zetten met mijn library's (Ook met instructie waar je het moet plaatsen  ;) )
Ben echt blij dat hij het goed doet, eindelijk een werkende  :lol:  :lol:  :lol:

I rehabilitate computers, I train people. I am the COMPUTERWHISPERER !! ---- Zoon en moeder Taartenmakers

83

Re: Cricut cake software

gefeliciteerd :thumb:

Het leven is een feestje maar je moet wel  zelf de slinger ophangen!!!!!!!!!!
Opbouwende kritiek is altijd welkom

84 Laatst bewerkt door kokkie20 (26-02-2012 12:30)

Re: Cricut cake software

Ok mensen zoals beloofd:
SCAL 2 werkende versie !  :lol:
Lees de readme.txt dit is erg belangrijk !!!!!!  :Y
Er staat stap voor stap in beschreven hoe het moet, mocht je er niet uitkomen laat het me dan even weten (staat ook bij stap 13 ;-) )
Linkie : http://www.mediafire.com/?bj3vcddz37bvid3

edit: Wel jammer dat bijna 20 mensen hem gedownload hebben maar niet de moeite gedaan hebben om een bedankje achter te laten

I rehabilitate computers, I train people. I am the COMPUTERWHISPERER !! ---- Zoon en moeder Taartenmakers

85

Re: Cricut cake software

Ik ga gelijk ff kijken en als het lukt krijg je ook een dikke bedankt van me maar ook hier alvast! Laat je ook nog ff zien wat je gecut hebt?
'k heb die van mij nog niet uitgeprobeerd maar voor zekerheid download ik die van jou. Bedankt!  :)

86 Laatst bewerkt door kokkie20 (26-02-2012 12:53)

Re: Cricut cake software

Ja ga het zo toevoegen in de taart parade  :lol:
Graag gedaan (De eerste die me bedankt voor deze versie  *D )

p.s ze staan erin  :Y

I rehabilitate computers, I train people. I am the COMPUTERWHISPERER !! ---- Zoon en moeder Taartenmakers

87

Re: Cricut cake software

@ kokkie thanx voor de svg-files én een werkende SCAL 2, maar ik heb een vraagje. welke code is mijn s code.
komt die van mijn laptop of van mijn cricut?

alvast bedankt.
groetjes miranda.

88

Re: Cricut cake software

Die krijg je als je scal wilt registreren (Manual Registration) dan zie je ergens een donkergrijze tekst box (waar cijfers/letters in staan) Die moet je gebruiken in het specifieke .exe bestandje ;-)

I rehabilitate computers, I train people. I am the COMPUTERWHISPERER !! ---- Zoon en moeder Taartenmakers

89

Re: Cricut cake software

kokkie20 schreef:

Die krijg je als je scal wilt registreren (Manual Registration) dan zie je ergens een donkergrijze tekst box (waar cijfers/letters in staan) Die moet je gebruiken in het specifieke .exe bestandje ;-)

thanx, en de serial is dan waarschijnlijk het serie nummer van mijn cricut of niet?

90

Re: Cricut cake software

Serial staat in de trsh file :)
Heb je al mail gestuurd erover.

I rehabilitate computers, I train people. I am the COMPUTERWHISPERER !! ---- Zoon en moeder Taartenmakers

91

Re: Cricut cake software

Het blijkt wel dezelfde te zijn dan die ik had gedownload Kokkie maar deze heb ik nu op de laptop. :D fout was dat schoonzuster over de trshfile heen keek en bij jou staat het duidelijk uitgelegd óók hier. Hij DOET um!!!!!! Heb zo net een mat gecut en ben helemaal blij!!! Heerlijk zitten de ontwerpen achter m'n laptoppie. Heb met over datum fondant getest dus deze test gooi ik zo weg maar JOEPIE dit is bijna een feestje waard  :Y

92

Re: Cricut cake software

@kokkie20 bedankt voor je hulp.
Heb hem op mijn laptop geinstaleerd. Ga van de week kijken of ik de cricut kan aansluiten.

93

Re: Cricut cake software

ja, kokkie, ik heb hem ook nog even gedowload,  :thumb:
nu vraagje, ik heb een werkende scal 1 op de pc, als ik nu die van jou ook installeer, gaat hij dan ook nog werken? die 2 en de 1? of ga ik ze kwijt zijn?
en gaat mijn cricut die aanvaarden (heb al zowel met craft room, als met scal 1 gesneden met mijn machine)

94

Re: Cricut cake software

@smarianne
Mooi dat hij het doet !
Het is ook een feestje waard, ben nu jarig  :lol:

@mmaas
graag gedaan, hoop dat hij het ook voor jou goed doet !  :Y

@rubia
Scal 1 en 2 staan los van elkaar, dus je kunt ze gewoon samen gebruiken.
Scal 1 installeert hem in Sure Cuts A Lot, maar Scal 2 zet hem in Sure Cuts A Lot 2 (in program files)
Als hij met scal 1 werkt, werkt hij ook gewoon met scal 2  :Y

I rehabilitate computers, I train people. I am the COMPUTERWHISPERER !! ---- Zoon en moeder Taartenmakers

95

Re: Cricut cake software

een dikke Hieper de Piep voor jou!

heb je ook enig idee of je ook kan bijsnijden in SCAL2. Want sommige svg files staan meerdere op waar ik dan maar 1 van nodig. Bv met een hulpdiensten svg file staat dan politie auto en ziekenauto en brandweer. En ik heb alleen de brandweer nodig. Group and ungroupe werkt niet en break apart moet je stukje voor stukje dingen weg halen en kan ik niet schuiven meer met de brandweer auto want functie break apart kan je volgens mij dan niet meer uit zetten..........

Zou fijn zijn als er nou nog iemand het programma helemaal in de vingers heeft of iemand die ergens de instructies/functies/beschrijving heeft opgeslagen................

96

Re: Cricut cake software

kokkie : ik weet het nog niet of dat mijn cricut gaat snijden met scal 2, ik heb de laatste firmware erop, zal het eens proberen, en laat het jullie dan weten of het gaat

97

Re: Cricut cake software

hmmm kheb hem geïnstalleerd, maar ben niet zeker of hij gaat werken, hij geeft een foutmelding over de activatiecode....
en daarna opent hij scal 2


grrrrrrrrrrr computers e
heb wss iets verkeerd gedaan O-)

98

Re: Cricut cake software

ofwel heb ik iets verkeerd gedaan met die host dinges....
opnieuw scal 2 geopend, hij vraagt achter de activatie dinges, en daar zit ik vast, hij opend gewoon de trial versie....

in die kladblok, dan moet je toch die codes (van je readme) invullen, en dan zo een hekje voor iedere regel toch?

en bij naam gewoon trsh enzo invullen?

99

Re: Cricut cake software

anders mail je haar even Rubia. Ze is vandaag jarig dus kan me voorstellen dat ze het forum niet in de gaten houdt. Denk dat dat de kortste klap is.
Volgens mij stond bij SCAL2 toen ik voor cut ging je firmware 2.1 en 2.3 nodig had. En volgens mij heb ik ook de laatste firmware erop....2.3  En heb natuurlijk weer voor de expression gekozen!

100

Re: Cricut cake software

ach ja, ik heb wel even tijd, zal wachten tot (hij ) dacht ik, dit leest.