Re: Boerderij
super leuk gedaan!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Boerderij
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
super leuk gedaan!!
Wauw, geweldig gave taart!!
Wat geweldig zeg! Heb er geen woorden voor...
Wat een super leuke en lieve taart!
Deze vind ik ook helemaal het einde,wat een details allemaal,top
Het schuurtje is gewoon hol hoor
Vier plaatjes fondant (na het drogen) tegen elkaar aangeplakt met een beetje icing (ik had helaas alleen witte, uit een knijpflesje, dat zie je toch een beetje...). Daarna het dak erop (ook vier plaatjes uitgehard fondant).
Best simpel hoor
wat een supertaart ...vind de boetseersels en vooral ook het meisje zo té gek!!!!
Wat pr8ig gemaakt weer! Ben helemaal weg van de schuur met meneer haan er boven op!
Supertaart! De details ook, 't konijn, het paard, het meisje zelf, de zonnebloemen, allemaal even perfect afgewerkt!
Hele gave taart!
De enige tip die ik kan geven is: probeer de volgende keer te zorgen dat het dakje van het schuurtje goed op elkaar aansluit. Maar het stoort totaal niet.
Wauw, super leuke taart.
Het is maar goed dat hij nog een keer naar voren kwam, anders had ik hem gemist.
Wauw zeg, een echte Lonestar weer
Dat meisje is enig, dat paard en de stal en de zonnebloemen en en.... Nou ja, je snapt het wel denk ik
Wat een ontzettende gave taart!!! Leuk die diertjes en wat een lief meisje! Die zonnenbloemen vind ik geweldig. Ga ik onthouden.
Super!!! wat leuk dat jij toch weer elke keer wat orgineels taart/ tovert
Beetje laat gezien maar wat een super taart!!
Echt prachtig gedaan.
Echt GEWELDIG weer.
Ooooooh die wil ik ook voor mijn verjaardag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
wat heb je toch een leuke stijl. Ook al met diertjes kleien. Het paardje is mijn favoriet. Zooooo schattig. En dat dak!...... superrecht weer....
Hele mooie gave taart..
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Boerderij