Re: lily of the valley wedding cake (pp)
Wauw, wat een schitterende taart!!!
Die kleine taartjes erbij zijn echt superschattig
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » lily of the valley wedding cake (pp)
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wauw, wat een schitterende taart!!!
Die kleine taartjes erbij zijn echt superschattig
Ik heb de bloemetjes uitgestoken met lili of the valley van Tinkertech Two (bij ellenscreativescakes). De bloem op een bolletjes fondant plakken en een beetje een gaatje erin steken
Is het nou de foto die de taart zo mooi maakt of is het de taart die de foto zo prachtig maakt ???
Hoe dan ook....beide zijn PRACHTIG !!!
Groetjes Nicole
p.s. Heb je voor die kleine taartjes zo'n speciaal bakblik gekocht of heb je ze uitgestoken ? Ik heb nl ooit Elly (uit Rhenen,hier van het forum) geholpen met dit soort taartjes. We hadden ze toen uitgestoken en ook nog gevuld maar dat was toch een klus....
Gewoonweg prachtig!
Tja alles is al gezegd. Wat een plaatje van een taart!
Wauw wat prachtig, de kleine bloemetjes zijn zoo schattig!! Welke uitsteker heb je daar voor gebruikt?
wauw heel mooi gedaan !
wauw wat super mooi zeg?BEn ook wel nieuwsgierig welk bakvorm je hebt gebruikt voor die kleine taartjes?
groetjes monique
Wauw wat prachtig, de kleine bloemetjes zijn zoo schattig!! Welke uitsteker heb je daar voor gebruikt?
zie mijn reactie boven
wauwiee
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » lily of the valley wedding cake (pp)