51

Re: 2x ik hou van Holland

Wat een leuke taarten en zo mooi ook!

Jacqueline

52

WAUW WAUW WAUW :thumb:

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

53

In een woord: Geweldig! :Y

Als beginneling, mona aardbei.... wat bedoel je daarmee. Ik denk dan aan kwark, zo hup op de taart, maar ja, ik ben dan ook een beginneling.

Verder lezen op mijn blog vol how to's & recepten?
www.carolabaktzoethoudertjes.nl

ps. ik ben op je site gekomen omdat ik op zoek was naar je Holland taart die steeds in beeld komt, erg leuk!

56

gave holland taarten, geweldig

57

Absoluut toppertjes!

58

zoethoudertje schreef:

Als beginneling, mona aardbei.... wat bedoel je daarmee. Ik denk dan aan kwark, zo hup op de taart, maar ja, ik ben dan ook een beginneling.

Hoi!
Met mona aarbei bedoel ik inderdaad gewoon het mona aardbeienkwark toetje die ik zo tussen de taart doe, eromheen spuit ik met botercreme een 'dijkje' zodat de vulling niet tegen het marsepein/fondant aan kan komen.
Hopelijk snap je het zo.

Groetjes Annemarie
*Wat is taarten maken toch een heerlijke hobby!* (Bijna net zo leuk als wudden ;))

Zeker, fijne oplossing als je als beginneling opziet tegen de vele stappen die je moet verrichten om uiteindelijk een taart te maken. Plus...., het is natuurlijk lekker.

60

Die tweede vind ik echt heel leuk!!!

61

haha dat is grappig ben op het moment ook bezig met een dora taart. ook voor een meisje met de naam esmee maar dan 1 jaar en hetzelfde plaatje. tenminste had die al uitgeprint, maar weet nog niet zkr of dat hem wordt

liefs ikkuhh