26

Re: Mijn nieuwe liefde

het blijft een schatje die Kitty!
En een hele mooie taart!

Liefs, Zanoni

27

wat een geweldig mooie taart  :thumb:  :thumb:

28

Super taart hoor! En bedankt voor het lactose vrije recept.
Alleen 1 vraagje: hoeveel is een cup? Ben deze maat al eens eerder tegen gekomen...
Kan het recept opgenomen worden in de recepten lijst (voor lactose vrije recepten) Heb zelf al eens een lactose vrije biscuit gebakken maar deze werd extreem droog en ik kon ook geen lekkere vulling vinden. Dus bedankt voor de inspiratie!

29

aklina schreef:

Super taart hoor! En bedankt voor het lactose vrije recept.
Alleen 1 vraagje: hoeveel is een cup? Ben deze maat al eens eerder tegen gekomen...
Kan het recept opgenomen worden in de recepten lijst (voor lactose vrije recepten) Heb zelf al eens een lactose vrije biscuit gebakken maar deze werd extreem droog en ik kon ook geen lekkere vulling vinden. Dus bedankt voor de inspiratie!

Een cup is een maathoeveelheid, dus niet echt gewicht. (een cup suiker is bijvoorbeeld zwaarder dan een cup meel) Ik neem een groot duralex glas  met oor (ik dacht gewoon bij Blokker te koop) en die is ongeveer een cup. Dan neem ik 1 glas voor alle droge ingredienten en 1 glas voor de natte en is het dus altijd dezelfde maat en gaat het altijd goed!

Als je wil heb ik ook een biscuit gebak waar geen boter (of olie) in zit. simpel en geweldig!

30

Vind de jouwe ook mooi strak, hoor en erg schattig!

wauw! wat is die mooi geworden zeg!
ik ben zelf ook wel heel erg van het roze!!!
en die strik, mooi zeg! ik begin maar pas met bakken, maar ik ga het zeker snel proberen zo met die twee kleuren!
geweldig!

32

Pimmetje: zou jij het recept willen kopiëren naar het "ingezonden recepten" topic en naar het "allergieën recepten" topic? Heb het geprobeerd via de moderators maar die vroegen me het aan jou te vragen, zodat jouw naam erbij komt en jij alle eer krijgt!
Super hoor! Er zijn zo weinig lekkere recepten voor allergieën.