Re: 1000 cupcakes voor koninginnedag

Wooooooooooooow! wat VEEL! :)
Hoop voor je dat je alles verkocht hebt..
Ben benieuwd!

gr
Caroline

facebook.com/caro.taartencupcakes

27

heb de helft nog over,maar mag er morgen nog een dagje staan,ik moest eigenlijk gewoon werken,maar een lieve collega wilde wel ruilen,het was wel druk,maar veel klussers,morgen misschioen wat meer moeders met kinderen
mijn schoonmoeder kwam nog even met mijn man,die vond het helemaal geweldig,de praxiscups had ik voor mijn collega's gemaakt voor bij de koffie,ik zal morgen wat close-ups maken,helemaal vergeten :lol:

http://i118.photobucket.com/albums/o81/karla1963/koninginnecups005.jpg
http://i118.photobucket.com/albums/o81/karla1963/koninginnecups007.jpg
http://i118.photobucket.com/albums/o81/karla1963/koninginnecups010.jpg
http://i118.photobucket.com/albums/o81/karla1963/koninginnecups002.jpg

Je kunt bij ons nu ook terecht voor de Wilton Courses 1,2,3 en 4 en natuurlijk de basis en vervolgcursussen,basisworkshops en themaworkshops!www.deleukstetaartenshop.nl/veenendaal

28

Hele mooie stand........... enne 500 verkocht vind ik al heel wat. Waarschijnlijk morgen nog meer mensen die gaan klussen en dus voor die tijd shoppen. Heel veel succes!

29

Wat leuk! Hoe lang ben je daar wel niet mee bezig geweest?

30

wat een leuk idee... wilde ze op de vrij markt ook verkopen maar helaas zitten er haken en ogen aan en heel veel regels dus....

maar ben ook erg benieuwd hoe het is gegaan

meer foto's op me site www.taartschuur.nl en op www.facebook.com/detaartschuur bedankt voor het kijken.

31

Ah, super dat je er al 500 kwijt bent ! Morgen gaat het zeker lukken om de rest ook te verkopen !!!

Groetjes, Conny

32

Jee 1000 stuks... waar haal je de tijd vandaan haha

Maar super dat je de helft al verkocht heb!
Stand ziet er leuk uit, hoop dat je de rest vandaag kwijt raakt anders is het de hele week cc eten!

Groetjes Corrie!

33

Toevallig! Ik heb samen met mijn tante 550 cupcakes gemaakt voor de vrijmarkt in Veenendaal! Maar 1000 wat een klus zeg!

34

ik ben helemaal LOS.half 5 alles verkocht,echt fijn :thumb:

http://i118.photobucket.com/albums/o81/karla1963/marktdeel2001.jpg
http://i118.photobucket.com/albums/o81/karla1963/marktdeel2002.jpg

Je kunt bij ons nu ook terecht voor de Wilton Courses 1,2,3 en 4 en natuurlijk de basis en vervolgcursussen,basisworkshops en themaworkshops!www.deleukstetaartenshop.nl/veenendaal

35

xMarlous schreef:

Toevallig! Ik heb samen met mijn tante 550 cupcakes gemaakt voor de vrijmarkt in Veenendaal! Maar 1000 wat een klus zeg!

oh daar wilde ik eerst ook gaan staan,en..alles verkocht?

36

karla schreef:
xMarlous schreef:

oh daar wilde ik eerst ook gaan staan,en..alles verkocht?

Ja helemaal los!
Maar het was dan ook voor een goed doel, de kankerbestrijding! Mijn tante rent mee met de RopaRun. We waren dan ook wel met een heel bak en decoreer team!

37

Super gedaan zeg!!  :thumb: 

Wat waren de smaken van de verschillende cc's?

Gefeliciteerd hoor! :) Petje af!

Mag ik trouwens vragen hoe je die toefs zo hebt gemaakt? Is het 1 op 1 buttercream? of iets heel anders?

groetjes
Caroline

facebook.com/caro.taartencupcakes

39

Carolinedrost schreef:

Gefeliciteerd hoor! :) Petje af!

Mag ik trouwens vragen hoe je die toefs zo hebt gemaakt? Is het 1 op 1 buttercream? of iets heel anders?

groetjes
Caroline

botercreme van de mix met een smaakje

40

Sofia schreef:

Super gedaan zeg!!  :thumb: 

Wat waren de smaken van de verschillende cc's?

chocola,aardbei,tropical en cheesecake

41

Zie op de (uitvergrote) foto voor een euro per stuk heb verkocht. Nou, zeker weten dat je al het werk dat erin is gaan zitten nu al vergeten bent!!

Wat een werk, en super dat het zo goed gelopen is. Zullen vast ook heel wat opdrachten uit voor komen.  :thumb:

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

42

Wauw.1000 stuks?!
Echt super gedaan!! :thumb!

Groetjes Megny...^_^

43

1000?? Karambaa!!
Hoeveel konden er in je oven? Wel super gaaf!!!

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

44

jeetje wat veel!!! zien er wel leuk uit!! top dat alles verkocht is! leuke stand!

45

Als ik uit belgie zou komen zou ik hard roepen : AMAI, 1000 CC's??????!!!!!!!!!!!!!!! Jeeminee, 't werk! Mijn god, waar láát je zoiets????
Ik vind 't een superprestatie  :thumb:
Fijn dat je alles verkocht hebt! Mooie stand ook.

"Begin de dag met een dansje..."

46

knap werk, hoelang ben je alles bij elkaar bezig geweest?

een verdienste om trots op te zijn!

47

Cakes by Petra schreef:

Zie op de (uitvergrote) foto voor een euro per stuk heb verkocht. Nou, zeker weten dat je al het werk dat erin is gaan zitten nu al vergeten bent!!

Wat een werk, en super dat het zo goed gelopen is. Zullen vast ook heel wat opdrachten uit voor komen.  :thumb:

de eerste dag wel,de meesten namen 6 voor 5 euro,gister wilde ik er vanaf dus heb de hele dag 6 voor 2,50 verkocht,maar heb mijn geld er dubbel en dwars uit en al die uren en twee halve nachten werk ben ik alweer vergeten.
ik weet wel dat ik het niet nog een keer doe,had het een beetje onderschat al dat werk,maar geeft wel een kick :lol:
ik heb ze per 24 gebakken op hete lucht
werd alleen gek van de vetvrije papiertjes,die zijn wel mooi,rood met witte stippen,maar heb wel 200 weg moeten gooien wat helemaal losliet,dus ben wel halverwege op gewone papiertjes overgestapt

48

knappe prestatie hoor! ze zien er heerlijk uit!!

49

karla schreef:

chocola,aardbei,tropical en cheesecake

:9 Nogmaals: echt supergoed gedaan!!  :thumb:

50

Well done!! Per 24 in je oven. Echt monikkenwerk, maar wel een klus om trots op de te zijn.

Gr Toptaarten