Re: botercreme
Gebruik je dan de gardes of de deeghaken? Ik heb nl geen kenwood ofzo, maar een gewone mixer
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » botercreme
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Gebruik je dan de gardes of de deeghaken? Ik heb nl geen kenwood ofzo, maar een gewone mixer
Ik ook niet, gebruik gewoon de gardes van mijn gewone mixer.
Maar als je botercreme niet lekker vind en het lukt niet, waarom neem je niet gewoon een andere vulling volgende keer?
Aardbeienmousse, of banketbakkersroom (eventueel met slagroom), of slagroom met daarin verkruimeld koekjes (bokkepootjes, bastogne etc).
Ik gebruik het ook niet als vulling, maar wel om de taart mee af te smeren.
Hai, ik zit ook met een botercreme-probleem.
Ten eerste heb ik het nog nooit gemaakt (... haha)
Ten tweede wil ik morgen mijn eerste taart gaan maken voor een verjaardag, maar heb ik geen tijd om speciale ingrediënten in huis te halen/bestellen.
Weet iemand een lekkere botercreme om mee af te smeren, met ingrediënten die ik sowieso in een normale supermarkt kan kopen (AH/SdeBoer/Lidl)?
Het liefst met een rode vruchten smaak (aardbei of kers of framboos, maakt niet uit). Maar hoeft niet per se....
Alvast bedankt!!! xoxo
Hai, ik zit ook met een botercreme-probleem.
![]()
Ten eerste heb ik het nog nooit gemaakt (... haha)
Ten tweede wil ik morgen mijn eerste taart gaan maken voor een verjaardag, maar heb ik geen tijd om speciale ingrediënten in huis te halen/bestellen.Weet iemand een lekkere botercreme om mee af te smeren, met ingrediënten die ik sowieso in een normale supermarkt kan kopen (AH/SdeBoer/Lidl)?
Het liefst met een rode vruchten smaak (aardbei of kers of framboos, maakt niet uit). Maar hoeft niet per se....
Alvast bedankt!!! xoxo
1:1 dus......250 gr poedersuiker met 250 gr (room)boter.........
@Sharda...............als je de zoefunctie en ook links in de balk kijkt bij recepten en FAQ........kom je heel ver.............en gaat er een supermooie taartenwereld voor je open! Succes!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » botercreme