Re: Bella Rose..
Mooie taart met mijn favoriete rozen erop!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bella Rose..
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Mooie taart met mijn favoriete rozen erop!
Mooi!
wat een super mooie taart zeg, vins al je taarten trouwens geweldig
Wat een prachtige taart. Heel elegant. Mooie kleuren combinatie en ook heel strak. Ik ben er helemaal weg van. Ook die strikken zijn heel netjes gemaakt. Ik ga toch ook maar een keertje een cursusje doen. Er zijn er bij mij in de familie een aantal die heel goed kunnen naaien dus dat moet geen probleem zijn hoop ik
![]()
Ik zag hier boven al iemand die de vraag stelde hoe je de echte rozen bevestigt op je taart. Dat vroeg ik me ook af. Kun je die er gewoon insteken of is daar een speciale techniek voor?
En waar koop je zulke mooie broches die je op de strikken heb zitten. Ik zie op cake central ook regelmatig mooie broches voorbij komen maar heb werkelijk geen idee waar je zoiets kan kopen. Bij een hobby winkel ofzo? Of ergens op het internet? Ik hoop dat je me wilt helpen.
Alvast bedankt
Danke danke
De rozenstengeltjes bedek strak met alumuminiumfolie en steek het dan zo in de taart (dus de stengel komt niet in aanmerking met de taart) wat ik ook weleens doe zijn de stengels helemaal weghalen en dan sateprikkers of tandenstokers prikken in de roos en dan weer in de taart vastprikken, als je snapt wat ik bedoel
En brochejes zijn idd niet zo makkelijk te vinden, af en toe snuffel ik op de markt en wat ik dit keer heb gebruikt zijn knoopjes uit de naai/hobbywinkel en dat heb ik vastgenaaid aan de strik
Hoop dat ik je heb kunnen helpen!
Gr!
Wat een prachtcreatie weer van jouw hand
Zooo mooi en netjes afgewerkt....
woowwwwww heel mooi gemaakt
Prachtig! echt heeeel mooi!
Echt heeeel erg mooi!!!
Arianne schreef:Wat een prachtige taart. Heel elegant. Mooie kleuren combinatie en ook heel strak. Ik ben er helemaal weg van. Ook die strikken zijn heel netjes gemaakt. Ik ga toch ook maar een keertje een cursusje doen. Er zijn er bij mij in de familie een aantal die heel goed kunnen naaien dus dat moet geen probleem zijn hoop ik
![]()
Ik zag hier boven al iemand die de vraag stelde hoe je de echte rozen bevestigt op je taart. Dat vroeg ik me ook af. Kun je die er gewoon insteken of is daar een speciale techniek voor?
En waar koop je zulke mooie broches die je op de strikken heb zitten. Ik zie op cake central ook regelmatig mooie broches voorbij komen maar heb werkelijk geen idee waar je zoiets kan kopen. Bij een hobby winkel ofzo? Of ergens op het internet? Ik hoop dat je me wilt helpen.
Alvast bedankt
Danke danke
![]()
De rozenstengeltjes bedek strak met alumuminiumfolie en steek het dan zo in de taart (dus de stengel komt niet in aanmerking met de taart) wat ik ook weleens doe zijn de stengels helemaal weghalen en dan sateprikkers of tandenstokers prikken in de roos en dan weer in de taart vastprikken, als je snapt wat ik bedoel
![]()
En brochejes zijn idd niet zo makkelijk te vinden, af en toe snuffel ik op de markt en wat ik dit keer heb gebruikt zijn knoopjes uit de naai/hobbywinkel en dat heb ik vastgenaaid aan de strik
Hoop dat ik je heb kunnen helpen!
Gr!
Heel erg bedankt voor de informatie. Ik ben weer wat wijzer geworden. Op het gebied van taarten dan
In één woord prachtig!!
prachtiggggggggggggg
wow, prachtig!!!
Zeeeer Bella deze Couture Cake
goed gedaan meiske!!
vind je taarten elke keer weer mooier dan de vorige!!
Prachtige stapel!
PRACHTIG MEID! heel mooi en strak, wat zijn dat voor parels als ik vragen mag, waar heb je die vandaan?
ik ben ook al heel lang aan het naaien zit ook op cursus, moet zeggen dat het erg verslavend is hihihi
oh ja nog een vraagje over je plateau waar je taart op staat, waar heb je dat gekocht? Heb het bij meerdere gezien, ben wel erg benieuwd
heeeeel mooi!!
een mooie romantische taart is het geworden
prachtig gewoon
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bella Rose..