26

Re: Bella Rose..

Mooie taart met mijn favoriete rozen erop!

27

Mooi!

28

wat een super mooie taart zeg, vins al je taarten trouwens geweldig :thumb:

29

Echt schitterend !

Groetjes, Conny

Arianne schreef:

Wat een prachtige taart. Heel elegant. Mooie kleuren combinatie en ook heel strak. Ik ben er helemaal weg van. Ook die strikken zijn heel netjes gemaakt. Ik ga toch ook maar een keertje een cursusje doen. Er zijn er bij mij in de familie een aantal die heel goed kunnen naaien dus dat moet geen probleem zijn hoop ik :P

Ik zag hier boven al iemand die de vraag stelde hoe je de echte rozen bevestigt op je taart. Dat vroeg ik me ook af. Kun je die er gewoon insteken of is daar een speciale techniek voor?

En waar koop je zulke mooie broches die je op de strikken heb zitten. Ik zie op cake central ook regelmatig mooie broches voorbij komen maar heb werkelijk geen idee waar je zoiets kan kopen. Bij een hobby winkel ofzo? Of ergens op het internet? Ik hoop dat je me wilt helpen.

Alvast bedankt :D

Danke danke :o   

De rozenstengeltjes bedek strak met alumuminiumfolie en steek het dan zo in de taart (dus de stengel komt niet in aanmerking met  de taart) wat ik ook weleens doe zijn de stengels helemaal weghalen en dan sateprikkers of tandenstokers  prikken in de roos en dan weer in de taart vastprikken, als je snapt wat ik bedoel  :think:

En brochejes zijn idd niet zo makkelijk te vinden, af en toe snuffel ik op de markt  en wat ik dit keer heb gebruikt zijn knoopjes uit de naai/hobbywinkel en dat heb ik vastgenaaid aan de strik :)

Hoop dat ik je heb kunnen helpen!

Gr!

31

Wat een prachtcreatie weer van jouw hand  :thumb:
Zooo mooi en netjes afgewerkt.... :Y

pluk de dag!

32

woowwwwww heel mooi gemaakt

dyslexie. is dat zoiets als geen letters in de soep lusten?
www.happytaarten.nl  groetjes yvon en lisa

33

Prachtig! echt heeeel mooi!

34

Echt heeeel erg mooi!!!
:thumb:

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

Super mooi!

Groetjes Cindy
Live,life,love,laugh and bake cakes!

36 Laatst bewerkt door Arianne (26-04-2010 13:52)

Couture_Cakes schreef:
Arianne schreef:

Wat een prachtige taart. Heel elegant. Mooie kleuren combinatie en ook heel strak. Ik ben er helemaal weg van. Ook die strikken zijn heel netjes gemaakt. Ik ga toch ook maar een keertje een cursusje doen. Er zijn er bij mij in de familie een aantal die heel goed kunnen naaien dus dat moet geen probleem zijn hoop ik :P

Ik zag hier boven al iemand die de vraag stelde hoe je de echte rozen bevestigt op je taart. Dat vroeg ik me ook af. Kun je die er gewoon insteken of is daar een speciale techniek voor?

En waar koop je zulke mooie broches die je op de strikken heb zitten. Ik zie op cake central ook regelmatig mooie broches voorbij komen maar heb werkelijk geen idee waar je zoiets kan kopen. Bij een hobby winkel ofzo? Of ergens op het internet? Ik hoop dat je me wilt helpen.

Alvast bedankt :D

Danke danke :o   

De rozenstengeltjes bedek strak met alumuminiumfolie en steek het dan zo in de taart (dus de stengel komt niet in aanmerking met  de taart) wat ik ook weleens doe zijn de stengels helemaal weghalen en dan sateprikkers of tandenstokers  prikken in de roos en dan weer in de taart vastprikken, als je snapt wat ik bedoel  :think:

En brochejes zijn idd niet zo makkelijk te vinden, af en toe snuffel ik op de markt  en wat ik dit keer heb gebruikt zijn knoopjes uit de naai/hobbywinkel en dat heb ik vastgenaaid aan de strik :)

Hoop dat ik je heb kunnen helpen!

Gr!

Heel erg bedankt voor de informatie. Ik ben weer wat wijzer geworden. Op het gebied van taarten dan :lol:

37

In één woord prachtig!!

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

38

prachtiggggggggggggg

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

39

wow, prachtig!!!  :thumb:

x Liefs van Lien x
Lekkere recepten, taarten, cupcakes en reviews: www.joligateau.be

Zeeeer Bella deze Couture Cake ;)  :thumb:
goed gedaan meiske!!
vind je taarten elke keer weer mooier dan de vorige!!

41

prachtig. mooie strikken

42

Prachtige stapel!

43

speechless!

44

PRACHTIG MEID! heel mooi en strak, wat zijn dat voor parels als ik vragen mag, waar heb je die vandaan?

ik ben ook al heel lang aan het naaien zit ook op cursus, moet zeggen dat het erg verslavend is hihihi

45

oh ja nog een vraagje over je plateau waar je taart op staat, waar heb je dat gekocht? Heb het bij meerdere gezien, ben wel erg benieuwd

46

heeeeel mooi!!

47

een mooie romantische taart is het geworden :Y

48

prachtig gewoon

Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen