Re: Hollandse bruidstaart voor 200 personen ...
Diepe buiging!
Wat grappig - en heel terecht- dat de taart deel van de rondleiding werd!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Hollandse bruidstaart voor 200 personen ...
Diepe buiging!
Wat grappig - en heel terecht- dat de taart deel van de rondleiding werd!
Ohhhh......wauw.......zucht.......prachtig
Echt een plaatje, en wat zal dat een werk zijn geweest.
Groetjes,
Annette
Kijk ik al 2 dagen via de laatste 75 taarten maar deze stond er dus (al niet meer) tussen, had ik toch bijna gemist !!!!!!! Maar goed, dat er zoveel reacties zijn, dan valt ie vanzelf wel op
En terecht, want wat een meesterwerk is dit !!!!!!!!!!!! Zoooooooooooooo ontzettend netjes en zoveel leuke ideeën, echt meesterwerk !!!!!
Mijn buiging is weer megadiep, kanjers!
supermooi
Ik sta telkens weer versteld van jullie vakmanschap
Echt werkelijk schitterend!
Je blijft maar kijken en kijken..
Ik kijk al uit naar jullie volgend project
woowwwwww wat mooi
Tja wat valt er nog meer te zeggen dan wat er al allemaal gezegd is.. ik ben sprakeloos!
P....R...A...C...H....T.....I....G!!!!
alle taarten zijn samen een heeeeeeeeeeeeeeeeeel mooi geheel..
leuk gecombineerd die stippen en ruiten...
klasse!!!
Wooowwwwww helemaal geweldig zeg! Wat een project maar echt een plaatje zeg, wat hebben jullie t thema weer helemaal super uitgewerkt, complimenten!
Wat zijn jullie toch een profs!
Vind ze waanzinnig. Alles klopt gewoon altijd aan jullie producties, ja ik ben fan!
Ik heb ademloos zitten te kijken.....wat prachtig!! Ik vraag me wel af hoeveel uren werk hier niet in moeten zitten. Als ik al minimaal 5 uur bezig ben met 1 simpel taartje......
wowwwww super prachtig
Kan niets anders bedenken dan
WAUW, wat een geweldig mooie taart!!!
gr. vanuit Apeldoorn
Ook van hier een hele luide WOWWWWWW!!!
Hadden de gasten nog wel oog voor het bruidspaar toen ze die taart eenmaal zagen hihi! Deze bruid heeft echt wel concurrentie van deze schoonheid!!
Wat was (waren)!? de vulling(en)
ps: denk dat jullie prachtige strik op konninginnedag veel terug zal keren, hij is GAAAAF!! Wil daarom ook bij deze toestemming vragen om jullie rood-wit-blauw strik te mogen namaken!?
Hoeveel uur we hier hebben aangezeten, wil je niet weten
. Voor ons gevoel viel het wel mee, maar nu zijn we wel altijd van het voorwerk. En we zijn met z'n tweeen dus dat scheelt ook
We hebben deze keer een week van tevoren alle decoraties gemaakt. Begin van de week 13 kapsels (ieder 6,5 ) gebakken en die de vriezer in. Daarna hadden we dus alle tijd om de taarten te vullen, bekleden en de decoraties er op te doen.
Ennuh toestemming vragen om dingen na te maken, daar doen wij niet aan hè. Inspipikken mag nl. altijd, daarom zetten wij de taart ook op het forum
Ennuh toestemming vragen om dingen na te maken, daar doen wij niet aan hè. Inspipikken mag nl. altijd, daarom zetten wij de taart ook op het forum
![]()
Hihi, thanks! Het was meer uit beleefdheid! Hij is echt de moeite van het inspipikken meeer dan waard!
in een woord: PRACHTIG!!!!
Stuk voor stuk, één voor één echt prachtig mooi allemaal!
Die kleuren, die sheets.. super!
Helemaal geweldig zeg!!!
Deze ga ik onthouden voor in de toekomst!
Jullie zijn zo ontzettend goed! Wat is dit prachtig!!
Wat een prestatie dames, de taarten zijn stuk voor stuk prachtig
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Hollandse bruidstaart voor 200 personen ...