Re: Hollandse bruidstaart voor 200 personen ...
Wat een geweldig, fantastisch mooi ontwerp! Ik ben helemaal weg van de rode bloem, en de combi van print met een puzzel erop vind ik ook heel mooi geworden En die rood-wit-blauwe strik! Gaaf!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Hollandse bruidstaart voor 200 personen ...
Wat een geweldig, fantastisch mooi ontwerp! Ik ben helemaal weg van de rode bloem, en de combi van print met een puzzel erop vind ik ook heel mooi geworden En die rood-wit-blauwe strik! Gaaf!
wat kan je daar nog op zeggen/ fantastisch gewoon
prachtig en stijlvol geheel, ziet er echt perfect uit!
wat onzettend mooi!
De stapeltaart is werkelijk prachtig, en het geheel ook!!
Als je zulke taarten kan maken heb je toch niets meer te wensen! Wat een plaatjes. Ik wil dit ook kunnen..... Zucht...
Meteen....verliefd ben ik op deze taart!
Mijn hemel wat een werk, maar wat een resultaat!!
Wat zullen ze hier blij mee zijn geweest!
Heel mooi!
Wo echt mooi gedaan. En super strak.
Wat een geweldig gave taart! Zulke leuke details, zoals die geluksvogeltjes aan touwtjes, en dat ding dat ronddraait in de wind (sorry, geen idee meer hoe zo'n ding heet )
Echt helemaal super, ladies!
supergaaf!!! en zoals altijd ook weer super mooi uitgevoerd!
Echt prachtig!!! die gelukspoppetjes....Heel erg leuke details!!!
Megamooi zeg!! Die gelukspoppetjes zijn ontzettend cute
en dat ding dat ronddraait in de wind (sorry, geen idee meer hoe zo'n ding heet
)
Een molen misschien?
Maar je bedoelt dat rood- en blauw-met-wit gestippelde exemplaar waarschijnlijk, die we in plastic vorm allemaal voor op de fiets hadden vroegah toen we nog voorop bij mams zaten. Althans, ik wel. Dat ding is inderdaad ook enorm leuk bedacht!
prachtig!!
Grenzeloos prachtig!! Ik blijf maar kijken naar al die mooie détails.....zo'n foto's bekijken is gewoon genieten
in 1 woord geweldig!! wat een fantastiche taarten. Van jullie kan ik nog iets leren. Ik weet ook zeker dat die toeristen helemaal onderste boven waren van deze taarten en prachtig!
WOW, amazing. Wat een impact, geweldig
Wat een supermooie taarten zeg!!!!!
zoooooo wat een mooi geheel. te gek en strak
ik vind dit 1 van mooiste taarten die ik ooit heb gezien
Waanzinnig , ongelofelijk, fantastisch, een waar kunstwerk !
een feest om naar je foto's te kijken
jullie zijn geweldig!! dit is echt prachtig!
Wat een geweldige stapel
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Hollandse bruidstaart voor 200 personen ...