Re: Display Bruidstaart nummero 3 (nieuwe foto!!)
Heel mooi,deze drie bijelkaar en ik denk ook,ook de derde nog beschilderen,nu breekt er wat,niet 1 geheel.
Verders hele leuke,mooie verschillende dummy's.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Display Bruidstaart nummero 3 (nieuwe foto!!)
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Heel mooi,deze drie bijelkaar en ik denk ook,ook de derde nog beschilderen,nu breekt er wat,niet 1 geheel.
Verders hele leuke,mooie verschillende dummy's.
Ik vind hem eigenlijk wel mooi zo maar ik hou ook wel van strakke taarten ik zou persoonlijk eerder voor de zwart witte gaan als ik zou trouwen als die andere twee niet dat ik ze niet mooi vind ik vind die ook helemaal geweldig maar niet als ik zelf zou trouwen dus ik denk dat je keuze om nog een wat strakkere taart erbij te maken is.
Ga je eigenlijk ook je eigen bruidstaart maken ??
Nou ik vind fondant taarten eigenlijk niet zo lekker en mijn vriend al helemaal niet
Ik zit eraan te denken om echt lekkere appeltaarten op een bruidstandaard te zetten en deze te versieren met roosjes, lijkt me echt een leuke grap
Daarbij nog monchou en kwarktaart serveren, mmmmm
Lijkt me heerlijk ......
Het is al snel hè hoe laat moeten we er allemaal zijn en waar
alle drie plaatjes om te zien !
Lijkt me heerlijk
......
Vlakbij jou in de buurt haha! We trouwen op Schokland namelijk (daar houden we ook een kleine intieme receptie ca 50 personen)
's avonds hebben we groot feest (live muziek, BBQ, drinken!) in een hangaar op vliegveld Lelystad!
Chantelle schreef:Lijkt me heerlijk
......
Vlakbij jou in de buurt haha! We trouwen op Schokland namelijk (daar houden we ook een kleine intieme receptie ca 50 personen)
's avonds hebben we groot feest (live muziek, BBQ, drinken!) in een hangaar op vliegveld Lelystad!
Dat klinkt goed !Schokland is zooooooopp mooi en romantisch om te trouwen echt prachtig
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Display Bruidstaart nummero 3 (nieuwe foto!!)