51 Laatst bewerkt door tamara14 (16-04-2010 13:09)

Re: Niet mijn ding,....

Je tink vind ik superleuk geworden! Het is weer eens iets anders dan de standaard-barbie.

Maar de stoere-jongens taart is geweldig-super-leuk gedaan. Denk dat t tijd is voor (nog) een workshop puzzelplaatje ;) .

Love at first bite!
www.sprookjestaarten.be

52

Je Tinkelbell is mooi gedaan hoor! En de onderste taart is echt super! :thumb:

There's no such thing as a bad idea. Only poorly executed awesome ones.
Bekijk mijn taartjes op: http://www.mijnalbum.nl/Album=8ZOYZRJN

53 Laatst bewerkt door mascha (16-04-2010 14:23)

Ik vind ze allebei erg gaaf hoor! Poppetjes (na)maken is erg moeilijk, maar ik vind haar duidelijk herkenbaar!

Mijn website: Presentaart

54

tinkerbel is echt heel leuk zo...maar de puzzeltaart van dat ventje...complimenten hoor!!!!!!!!!!!!!!!

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

55

Die 3D puzzel is echt SUPERRRRRRRRRRR Wil ik ook kunnen  :P

56

kaatjekeutel schreef:

Die 3D puzzel is echt SUPERRRRRRRRRRR Wil ik ook kunnen  :P

Voor iedereen die ook graag dit, of 1 van mijn andere puzzelplaatjes wil leren maken; jullie zijn van harte welkom op 1 van mijn workshops. als je meer info wil, of een datum wilt bespreken mag je mij mailen hoor....tot zover mijn reclamepraatje...

Zoete groetjes, Marjolein

57

Nou niks van te zien dat het je ding niet is!!
Ik vindt ze allebei heel erg mooi!!

Vanaf nu geef ik ook Boetseerworkshops!
Kijk voor meer informatie op de site van Taart en Decoratie!!

58

Nou uhm... wat moet er nog worden toegevoegd wat al niet is gezegd? Ik vind beide taarten ronduit geweldig! Dat koppie van die jongen met zo'n scheve mond... en ik vond t juist duidelijk een petje achterstevoren :)
Bij Tink had ik de vleugels misschien langer gemaakt (als ik het uberhaupt zou kunnen, dus ik heb makkelijk praten), volgens mij heeft ze eigenlijk van die puntvleugels. Maar ach, minor detail ;)

*zet zoetekunst op haar WS lijstje*

*mijn leven is een geordende chaos*

59

Zit weer vol bewondering te kijken, wat een kunstwerkjes !

Groetjes, Conny

60

Wat een geweldig mooie puzzel, echt schitterend. Tinker vind ik ook heel mooi, maar je jongenskopje... WAUW!

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

61

Bij Tink had ik de vleugels misschien langer gemaakt (als ik het uberhaupt zou kunnen, dus ik heb makkelijk praten), volgens mij heeft ze eigenlijk van die puntvleugels. Maar ach, minor detail ;)

*zet zoetekunst op haar WS lijstje*

Klopt!Je hebt helemaal gelijk, maar eerlijk gezegd kwam ik daar achter nadat ik de 'ronde'vleugels ' had gemaakt en geen tijd meer had om nieuwe te maken, maar volgende keer worden ze zeker puntig!

Zoete groetjes, Marjolein

62

Alle 2 erg leuk :thumb: