26

Re: Dom, dom, dom ... maar toch tevreden

Mooi!

Groetjes Barbara

27

awel ik vind dat heeeeeel sjiek ! en heb ook vragen voor je zoals waar je die stencil gevonden hebt en met wat je dat er op gestenceld hebt icing? en zo een dingetje om deeg van tafel te schrapen?? had het eens op youtube gezien maart ging veel te snel een geen uitleg sinds ben ik maar aant zoeken en nu zag ik dit en dacht dat is mmmmm  die wil ik make!! namaken in dit geval  :o  ;)

28

prachtig! vraagje: heb je het stencill vast gezet op je taart met zo;n elastieken geval? Ik begreep namelijk van  bien dat die dingen erg in je taart drukken en het er niet mooi van werd. heb er ook nog eentje thuis, heb hem nog niet geprobeerd... :(

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

29

Erg mooi !
Vind het paars juist ook mooi, geeft net ff dat frisse kleurtje aan het geheel...
Hoe dik is zo`n stencil eigenlijk, want ik neem aan dat het stencil wel te buigen is?

tot taarts,
celessie

30

WAUW :thumb: hij is prachtig :Y

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

31

Wauw, wat mooi, joh!
Heel sjiek de friemel!

32

Erg mooi!

Groetjes, Maudje.
*Maud's Cake Q-ture*

33

Hij is prachtig!

34

ik vind hem prachtig en juist met dat paarse lint.
En dat stencil WAUW!

35

Bedankt voor de leuke reacties!

Ik heb dus gestencild met icing (dikste consistentie). Ik heb de stencil niet met een elastiekje vastgemaakt, maar gewoon aan elk uiteinde van de stencil een hoopje fondant neergezet en die hield dan de stencil tegen. Vervolgens heb ik er met een klein spateltje de icing tegen gewreven. Ik kon namelijk geen grote spatel gebruiken want ik kon het bovenste deel van mijn stencil niet gebruiken omdat ik de taart niet hoog genoeg had gemaakt  :s !

Ik was bang om eraan te beginnen, maar het is echt niet moeilijk hoor!!!

36

Echt prachtig! Mag ik vragen welk stencil je gebruikt hebt?

37

Ja, zoals ik al vermeldde in het onderwerp, dom, dom, dom
Ik heb mijn stencil gekocht op een taartenbeurs, maar weet niet meer bij wie (want ik had zooooooooooooooveel  :o gekocht) en ik weet ook niet meer van welk merk. Ik heb het namelijk onmiddellijk uitgepakt toen ik thuis kwam en nu pas gebruikt (een half jaar later) sorry!!!!

38

Maar de stencils zijn je wel goed afgegaan,mooi gedaan.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl