Re: Voorlopig voor het laatst... (13 foto's)
Prachtige taarten weer Caroline. Wat een werk.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Voorlopig voor het laatst... (13 foto's)
Prachtige taarten weer Caroline. Wat een werk.
Het zijn stuk voor stuk plaatjes!!! Misschien kan Jan af en toe nog posten voor je
Hihi
Het zijn stuk voor stuk plaatjes!!! Misschien kan Jan af en toe nog posten voor je
![]()
Hihi
Jan vraag zich af of er over hem gepraat is
mascha schreef:Het zijn stuk voor stuk plaatjes!!! Misschien kan Jan af en toe nog posten voor je
![]()
Hihi
![]()
![]()
Jan vraag zich af of er over hem gepraat is
![]()
![]()
We zullen je taarten en vooral jou missen!!!
Dikke knuf uit Limburg!!
Wauwie, wat een supercreaties maak jij zeg. Helemaal geweldig
wat een mooie taarten ben er helemaal stil van... sterkte verder en we zullen je post missen!
Stuk voor stuk prachtige stapels! Jammer dat we die zullen moeten missen!
WAUWIE wat een geweldige taarten zeg!
Ik vindt ze allemaal helemaal super !!!!!
Jamme dat je niet meer komt posten wou graag meer van je zien.
Lieve Caroline,
Super weer jouw prachtige parade. Hopelijk tot snel weer?
Wauw wat een prachtige taarten heb jij gemaakt zeg. Jammer dat we je creaties een tijdje moeten missen Ik hoop dat je snel weer de tijd en rust vindt om weer te posten, maar meelezen en kijken kan natuurlijk altijd.
hmm oke, ik geef het op, geen woorden ervoor! Wish I could bake like that!
Je neemt wel afscheid met een knaller! Wat een prachtige parade van taarten laat je hier (weer!) voorbij komen .
Ik sluit me verder maar aan bij alle bovenstaande berichten, ik kan er niets nieuws meer aan toe voegen. Ik wens je alle goeds en hopelijk duurt voorlopig niet al te lang.
Een zeer diepe buiging: wat een geweldige mooie inspiratieve taarten! Super, om uren naar te kijken.
Ik wens je alle goeds & hoop gauw weer iets moois van je te zien!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Voorlopig voor het laatst... (13 foto's)