Re: Liams verjaardags taart van dit jaar...Kom maar op!!! ;)
hoe kreeg je nou ook alweer veel berichtjes= door op ieder bericht antwoord te geven was het toch ?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Liams verjaardags taart van dit jaar...Kom maar op!!! ;)
hoe kreeg je nou ook alweer veel berichtjes= door op ieder bericht antwoord te geven was het toch ?
Yup, of het een ander laten doen
werkt bij mij al jaren.
Sinds ik je voor 't laatst gezien heb zou ik zweren dat je maar twee armen hebt....
Maar volgens mij heb jij er wel tien!!!
Wat kun jij een hoop (en mooi!) werk verzetten....en wat zal Liam weer blij zijn geweest op zijn verjaardag met zo'n mama!
Hoop dat je hebt genoten van je eerste sp. workshop.
maris18+ schreef:hoe kreeg je nou ook alweer veel berichtjes= door op ieder bericht antwoord te geven was het toch ?
werkt bij mij al jaren.
![]()
Of even wachten tot je bericht wat verder is gezakt en dan pas reageren op een vraag.
Annelies, je was te vroeg weg
Nee hoor Pooh, Annelies is gewoon wel lief voor mij, dikke kus hoor Annnelies.
maris18+ schreef:hoe kreeg je nou ook alweer veel berichtjes= door op ieder bericht antwoord te geven was het toch ?
werkt bij mij al jaren.
![]()
heel erg mooi hoor!!!
"Effe" tussendoor in een ochtendje.........*zucht*............ en dan ook nog zo'n resultaat! Tja, zo houd je je reputatie als "DE Wendy" wel in stand, hè ?! Maar echt een supertaart weer en nog gefeliciteerd met Liam.
wat een mooierd mag ik zeggen dat ik de tweede versie mooier vind?
wat een mooierd
mag ik zeggen dat ik de tweede versie mooier vind?
Ik vind de tweede versie ook mooier! Super! Kan me voorstellen dat Liam daar blij mee was! Nog geVEELiciteerd!
prachtig zeg!!!!
Ook al ben ik weken bezig, zietmijn taart en nog niet zo uit 9en dan is ie ook niet meer te eten natuurlijk )
hij is weer prachtig
Ik zat niet meer aan De tafel, maar ik moet toch zeggen dat ik het commentaar nog leuker vind dan de taart
Jehebt jezelf wederom overtroffen.... Deze Is Zo Gaaaaaaf!!!
Jij een workshop,sta er echt van te kijken hoor!
En ik vind je eigen mariotaart met mario uit de pijp eigenlijk veel leuker dan die met broek,die ook onwijs is hoor,maar toch die van jou is net iets leuker.
Hij is super,vindt jouw versie veeeeeel mooier
Waauw, absoluut prachtig !!
Misschien had je toch de M.-dag af moeten zeggen, dan had je meer tijd voor deze taart gehad en was het resultaat vast beter geweest
Eigenlijk vind ik deze de moeite van het reageren niet eens waard. Maar à la, zal hier ook m'n "gezicht" laten zien.....
Wauw!! dit vind ik echt super mooi!!
Ik vind de jouwe nog veel mooier dan je workshopversie! Alsnog van harte gefeli!!!
Heel erg leuk geworden, en nog van harte gefeliciteerd met Liam!!
Ik zat niet meer aan De tafel, maar ik moet toch zeggen dat ik het commentaar nog leuker vind dan de taart
.... het was niet voor niets 'de leukste tafel'
wauw mooi zeg.
Echt een topper
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Liams verjaardags taart van dit jaar...Kom maar op!!! ;)