Re: Dit is zeker niet mijn trots
aan reacties dus geen gebrek, hij is erg leuk 
Beter 1 taart in de mond dan 10 op de grond :) ! https://www.facebook.com/lekkersvansjois
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Dit is zeker niet mijn trots
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Grappig eigenlijk, een taart waar ik zelf minder blij mee ben krijgt veel meer reactie dan ik had verwacht. Maar ben blij dat jullie hem leuk vinden. Bedankt allemaal!
Nou ik vind dat die "rot" beestjes er ontzettend goed uitzien!
Ik moet zelf nog veel oefenen wat betreft boetseren, dus ik doe het je NU nog niet na!
Groetjes Jo.
nou ik vind hem erg leuk geworden

hij is heel leuk 
De enige keer dat ik Linny, Tuk en ook Mingming WEL leuk vind!! Ik vind hem goed gelukt hoor... herkende ze meteen! Leuke taart!
Ik vind er niks lelijks aan ik herkende ze meteen (wees blij dat je ze niet kent het is vreselijk!!!!) echt ene leuke taart!
hij is echt heel leuk.....
wat is hier mis mee? Hartstikke leuk!
mooi geboetseerd!!!! 
Ik hoor meteen het muziekje drbij als ik naar je taart kijk. Supergoed gedaan hoor! Vind vooral je kuiken (das toch mingming he?!) erg goed gelukt.
nou ik vind het erg leuk ook ik moet een wonderteam taart maken dus ik sla hem zeker op 
Erg leuk taartje hoor.
Ik vind Linny, Tuck en MingMing erg goed gelukt hoor en ik ben een kenner al het om het wonderteam gaat
![]()
Oké...MingMing (de cavia) had misschien wat 'hariger' gekund maar vind het een hele leuke taart!
Uhhh, MingMing is de eend.
Linny is de cavia.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Dit is zeker niet mijn trots