Re: Luchtballon
Prachtig, prachtig, prachtig!!!!
Heb je een ballon opgeblazen, ingevet en bekleed, hard laten worden en de ballo lek geprikt en eruit gehaald......?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Luchtballon
Prachtig, prachtig, prachtig!!!!
Heb je een ballon opgeblazen, ingevet en bekleed, hard laten worden en de ballo lek geprikt en eruit gehaald......?
Super super mooi gedaan weer.
Ik zou het zelf gedaan hebben met een piepschuim ei, deze als lucht ballon bekleden en de touwtjes zou ik met ijzerdraad gedaan hebben.
(Als ik goed naar de vorm kijk zou het ook een bal kunnen zijn.)
Aangezien wij wel vaker hetzelfde lijken te denken vermoed ik zo maar dat het klopt? 
Een ballon loopt vaak zachtes leeg, dus dat lijkt me geen optie iig.
Vandaar jouw vraag vorige week over mijn disco bal
, piepschuim bal (geen ei) gezien de tuut van fondant eronder en dat op prikkers (van iets anders is het te zwaar).
Hoe je het ook gemaakt hebt, het idee is weer echt geweldig !!!! En over de uitvoering zeg ik maar niets meer, ooooooooooooooooh, zucht!!!!!!!!!!
o, of oase, dat is ook heeel fijn licht heb ik ondervonden. 
prachtig weer gemaakt! (ben weer even gaan spieken in je album voor de details! )
Wat ben jij toch goed José! 
Haha, wat een leuke reacties!!!
Het is inderdaad een piepschuim bal (12cm) met een "tuut" van fondant eraan gezet en bekleed met strepen fondant! Hierin goed stevig ijzerdraad gestoken en zo in de taart geprikt (met het mandje ertussen).
De walkin' fridge gaat naar Carlykins, van harte! Een Pool komt hem binnenkort bij je afleveren 
Groetjes, José
Wat ontzetten knap gedaan, ik ben ook wel heel benieuwd hoe die ballon in de lucht blijft.
Ballon gepapiermacheed over trokken met fondant en ijzerdraad/ stokjes om de boel omhoog te houden??
Of ballon met helium gevuld overtrokken met fondant (hahaha dat blijft natuurlijk nooit zweven)
Wat is ie gaaf, en ik zag dat natuurlijk meteen, van die ballon
Wat ik nou zo leuk vind, hoe dat meisje in dat mandje zit, en die haren die echt waaien! Geweldig!
Heel erg mooi gemaakt!
wat ontzettend gaaf gemaakt! super bedacht en strak (zoals altijd) uitgevoerd 
Wat is ie weer mooi en alles zoooo super netjes!
Balen zeg ben weer te laat,zomaar die walkin fridge voor mijn neus weggekaapt!
Tjeempie, wat een super mooie taart.
Och jeejjjj....wat geweldig gemaakt!
Zucht, wat heb je weer een mooie taart gemaakt. Mislukt er ooit wel een iets bij jou? 
heel gaaf! 
De walkin' fridge gaat naar Carlykins, van harte! Een Pool komt hem binnenkort bij je afleveren

Maareh... wat moet ik doen om door te gaan voor de volgende ronde, met als prijs een workshopje bij jou? 
wat een ontzettend mooie, gave en orginele taart!
*zucht* Denk dat alles al gezegd is (ooakl zijn dr geen woorden voor
)
Ge-wel-dig!!!!
Echt een supertaart!! 
Oh wauw, wat een prachtig geheel, helemaal af !!!
Je zou zo'n taart krijgen zeg, wat ontzettend gaaf!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Luchtballon