26

Re: [HOW TO] cowboy laars

smollebulle schreef:

Super! Ik ben cowboylaarzen fan dus deze is helemaal in mijn straatje  :Y

Toch nog een vraag. Hoe krijg je dit in hemelsnaam gevuld? Zonder de vorm te verzieken bedoel ik dan he.

gewoon het zelfde als met een ronde taart hoor. ik spuit overal altijd dijkjes botercreme. dan heb je nergens problemen mee...

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

27

Re: [HOW TO] cowboy laars

Ik hoop dat wij allemaal nog heel lang van jouw creaties èn talent mogen genieten!!

Hij is weer super en de how-to ook!! :thumb:

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."

28

Re: [HOW TO] cowboy laars

Super duidelijk, dank je wel.

Liefs, Cedes.

29

Re: [HOW TO] cowboy laars

:Y Echt een super mooie taart!  :Y

30

Re: [HOW TO] cowboy laars

Dit vind ik een super idee, :Y  laatst hadden wij een cowboy en western feest bij ons op het plein, met taarten wedstrijd ik had een cowboy hoed gemaakt, (wordt nog geplaatst op het forum) maar deze is ook gaaf zeg...!!!
ga ik onthouden... :x

31

Re: [HOW TO] cowboy laars

Hoi kwebbeltje

Ik heb 'm vandaag gemaakt, volledig geinspikt van jou. Helaas geen eigen creactieve invulling. Maar mijn vader is morgen jarig, en doet al 13 jaar aan line dancing, dus hier ga ik 'm wel superblij mee maken

dank je wel voor je geweldige how to

32

Re: [HOW TO] cowboy laars

Wat leuk is ie... En ook echt een cowboy laars.. Dat vind ik nog het leukste. Dat je al die details zo mooi hebt gemaakt in het thema!
Petje af.

33

Re: [HOW TO] cowboy laars

hmm, wie ken ik die gek is op laarzen?
Moet maar snel een gelegenheid vinden om ook zoiets te maken.

Zie altijd zóveel leuke dingen voorbijkomen.
So much time and so little to do. Wait a minute. Strike that. Reverse it.  (willy wonka)

34

Re: [HOW TO] cowboy laars

OOhhh ik vind hem super  :)

35

Re: [HOW TO] cowboy laars

Wow geweldige how-to... Die ga ik zeker een keer proberen als ik het aandurf..  :Y  ;)

Bedankt voor de duidelijke uitleg..!!  O-)

Time flies when you are having fun..!!                           www.vrolijke-baksels.webklik.nl

36

Re: [HOW TO] cowboy laars

Geweldig,  deze komt op mijn verlanglijstje voor de verjaardag van mijn man.

Groetjes Jolanda

Met vriendelijke groet
Jolanda