Re: 40 persoonlijke CC'tjes voor mijn collega's!
Geweldig! leuk idee voor mijn collega's, ik heb er gelukkig maar 20 en die zijn er nooit allemaal tegelijk op 1 dag.
Van huis uit Koopmans.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » 40 persoonlijke CC'tjes voor mijn collega's!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Geweldig! leuk idee voor mijn collega's, ik heb er gelukkig maar 20 en die zijn er nooit allemaal tegelijk op 1 dag.
Voor de collega's die er die dag niet waren had ik de CC in een transparant folie zakje gedaan voor de volgende dag en 1 collega is nog met vakantie, haar CC ligt in de vriezer!
Kon het niet over mijn hart verkrijgen om voor hun geen CC te maken 
Jeetje, dacht dat ik veel werk had aan mijn 12 Woezel en pip cctjes... Dit is echt gekkenwerk!!! Maar wel heel mooi en leuk gedaan, petje af!
Die amandelen vind ik erg leuk bedacht!!!
Superlief voor iedereen zo´n persoonlijke cc,maar wat een werk moet het geweest zijn,toppie hoor 
erg leuk bedacht en chapeau!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » 40 persoonlijke CC'tjes voor mijn collega's!