Re: Ik dacht: laat ik "ff "een gieterhuisje maken...
Aaaaaaaaaaach wat is die lief zeg!!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Ik dacht: laat ik "ff "een gieterhuisje maken...
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Aaaaaaaaaaach wat is die lief zeg!!!!
hij is super leuk/mooi
ik ga hem even opslaan al denk ik niet dat ik het je voorlopig na doe hihi
gr silla
hij is super leuk/mooi
ik ga hem even opslaan al denk ik niet dat ik het je voorlopig na doe hihi
![]()
gr silla
Ah gewoon proberen! Ik zie hier ook veel dingen die ik erg lastig vind, waarvan ik denk dat ik het niet kan, maar als je nooit probeert lukt het ook niet. Ik heb er zelf ook nog steeds een hard hoofd in en moet ook nog een heeeeeele hoop leren. Maar al doende leert men (en in mijn geval: prutst men haha ). En daar hebben we dan weer een rubriek geheten "Foto's van OEPS momenten" voor
.
Altijd als ik dat programma langs zie komen bij Nick Jr. denk ik....dat is volgens mij heel leuk om op een taart te maken, maar oh wat moeilijk!
Nou....het is jou echt heeeeeeel goed gelukt! Wat een schitterende taart!!
Grtjs,
Hanneke
Ik vindt hem onwijs leuk geworden!
erg mooi!
Op de foto niets van de rimpels te zien, wel een geweldige taart!
Marsepein vind ik niet echt een aanrader, ik heb pas voor een poppetje wat rode marsepein gepakt wat ik nog had liggen, maar zelf met tylose blijft het te zacht.
Eigenlijk moet je de fondant gewoon blijven kneden tot het weer helemaal zacht is. Als het teveel is uitgedroogd een heel klein beetje water, crisco of een beetje nieuwe fondant er door mengen.
Op de foto niets van de rimpels te zien, wel een geweldige taart!
Marsepein vind ik niet echt een aanrader, ik heb pas voor een poppetje wat rode marsepein gepakt wat ik nog had liggen, maar zelf met tylose blijft het te zacht.
Eigenlijk moet je de fondant gewoon blijven kneden tot het weer helemaal zacht is. Als het teveel is uitgedroogd een heel klein beetje water, crisco of een beetje nieuwe fondant er door mengen.
Bedankt!
Het barsten gebeurt vaak tijdens het droogproces... Ook al pak ik het boetseersel of puzzelplaatje goed in, toch gaat het dan vaak mis. Maar goed, ik geef niet op! :-D
Bedankt voor alle leuke reacties.
Super schattig.
Knap geboetseerd.
Groetjes,
Annette
Je taart ziet er geweldig mooi uit,niets van tegenslag tezien hoor
Super!
Oh, ik vind 'm super gaaf!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Ik dacht: laat ik "ff "een gieterhuisje maken...