76

Re: ja, dan heb je een dummie gemaakt, en dan.....?

Allereerst een prachtige dummie die je gemaakt hebt  :thumb:
En wat Annelies zegt werkt zeker goed.
Mijn dochter maakt sierwerkstukken van suiker en die vervoert ze op een plaatje tempex en rond haar werkstuk steekt ze cocktailprikkertjes en nog geen één keer is het verschoven.
Succes met het vervoer en met je demo
groetjes, Lauro

77

dank jullie wel lieve taartvriendinnen van mij ;) wat leuk om al die lieve enthousiaste reacties te lezen zo na een lange dag werken. dat doet een mens weer goed :Y

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

78

Een heel leuk en fraaie dummy hoor!!! :thumb:

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

79

Héle gave dummie zeg!!!! Je pikt jouw taarten er altijd zo tussenuit, hele eigen stijl. Je geeft een heel mooi visitekaartje af zo!  :thumb:

"Begin de dag met een dansje..."

80

Wauw, wat een gave dummie; super mooi zeg. Knap hoor, om jaloers te worden.

Groetjes Rineke

81

Weer een prachtig kunstwerk !! SCHITTEREND !!

Groetjes M@rjommeke
Time Flies when you're making cake

82

wow. erg leuk hoor.

maar ik lees dat je hem in een ochtendje gemaakt hebt?

hoe doe je dat dan met de bloemen enzo? en de dingen die hard/stevig  moeten zijn?

ik snap met tylose, maar wordt dat dan zo snel hard?
ik ben nog onervaren en heb er nog nooit mee gewerkt, maar ik vraag me dan af hoe je zulke mooi bloemen maakt.
en gumpaste en tylose?

sorry voor de mss domme vragen, maar je dummy is echt super

83 Laatst bewerkt door Sannn (08-03-2010 20:15)

Wederom weer een prachtige taart van jou hand!!!!

Meidje, eigenlijk ben ik toch niet zo blij met jou.................door jou ben ik uitsteker verslaafd geworden..... Elke keer als ik een taart van jou zie, met weer nieuwe uitstekers dan kan ik alleen nog maar denken aan, hebben, hebben, hebben, kopen, kopen, kopen...................... :/   :o

Groetjes San

84

Ik hoop dat hij lang mee gaat, hij is prachtig!

85

Jeetje wat een kunstwerk weer!
Vind je het goed dat ik die krullen 'pik' voor de taart voor mijn dochter?  :+  Ik vind ze echt supergaaf!!

86

Hoi,

Sorrie kwebbeltje dat ik per ongeluk vanmiddag een stuk van je taart stootte met de mouw van mijn jas, ik hoop dat je hem weer een beetje hebt kunnen lijmen.
Ik vond het trouwens erg leuk op de beurs en heb met belangstelling naar jullie werk gekeken en ben erg enthousiast geworden, eigenlijk was ik dat al hoor, maar nog enthousiaster en kan niet wachten op de volgende taart die ik maken kan

groetjes Hanneke

87

Wat een kunstwerk!

88

Wauw wat een plaatje!!!

Mijn website: Presentaart

89

axhanneke schreef:

Hoi,

Sorrie kwebbeltje dat ik per ongeluk vanmiddag een stuk van je taart stootte met de mouw van mijn jas, ik hoop dat je hem weer een beetje hebt kunnen lijmen.
Ik vond het trouwens erg leuk op de beurs en heb met belangstelling naar jullie werk gekeken en ben erg enthousiast geworden, eigenlijk was ik dat al hoor, maar nog enthousiaster en kan niet wachten op de volgende taart die ik maken kan

okee, excuses aanvaard. ik was in eerste instantie erg geirriteerd door het feit dat er geen excuus was gemaakt en er alleen maar een "oh"  uit kwam. je was toen vrij snel weer weg. het maakt mij niet zo veel uit dat er iets van af breekt. dat kan gebeuren, maar geen sorry, daar was ik best wel een beetje van slag van eerlijk gezegd. maar misschien schrok je er zelf ook wel van??? (caht ik achteraf pas aan hoor) maar bij deze is alles vergeven en vergeten oke? ;) die krul kan gemaakt overigens hoor, dus geen zorgen  :D

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

90

wauw hij is erg mooi geworden hoor.

91

Hij is super mooi zeg ! Klasse taartje ! :Y

Voor meer handige How to's, Sjablonen, Tips en Adviezen voor taarten !! Wordt lid van
http://bakingdreamcakes.hyves.nl/

92

Heb gister in het "echie" gezien!
Hij is zo gaaf gemaakt!

93

Mijn ogen rollen uit mijn hoofd...wat gaaf!

94

kwebbeltje schreef:
axhanneke schreef:

Hoi,

okee, excuses aanvaard. ik was in eerste instantie erg geirriteerd door het feit dat er geen excuus was gemaakt en er alleen maar een "oh"  uit kwam. je was toen vrij snel weer weg. het maakt mij niet zo veel uit dat er iets van af breekt. dat kan gebeuren, maar geen sorry, daar was ik best wel een beetje van slag van eerlijk gezegd. maar misschien schrok je er zelf ook wel van??? (caht ik achteraf pas aan hoor) maar bij deze is alles vergeven en vergeten oke? ;) die krul kan gemaakt overigens hoor, dus geen zorgen  :D

Ja ik was idd  erg geschrokken en van slag nogmaals sorry

groetjes Hanneke

hoi Kwebbel ,

uiteraard je taart al gezien hier op het forum, maar heb hem vandaag ook in het echt mogen bewonderen , het is echt een mooie taart ik zou hem zo op mijn dresoir neer zetten schitterend
GRT Elles

96 Laatst bewerkt door smarianne (12-03-2010 23:04)

heb jij een nieuwe profielfoto? 'k herkende je niet.
Vind je dummy errug mooi en volgens mij best te vervoeren in een doos die je verhoogd en anders investeren in die dure dozen van de hebshop (de hoge, die kleinere van de 2 grootsten kan het hem best doen).............................................................................................................als je hem een tijdje weg wilt zetten nadat je de krul hebt gefixt  :s

97

heel mooi strak hou ik wel van