Re: ja, dan heb je een dummie gemaakt, en dan.....?
Gaaf gaaf en nog is gaaf wat een waanzinnige taart weer die mogen we vast wel even opslaan
Leuke avatarfoto ook van jezelf.....
www.cakepunt.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » ja, dan heb je een dummie gemaakt, en dan.....?
Gaaf gaaf en nog is gaaf wat een waanzinnige taart weer die mogen we vast wel even opslaan
Leuke avatarfoto ook van jezelf.....
Weer helemaal Kwebbeltje, dus TOP!
ik vind je dummie heel mooi
maar een andere vraag
waar heb je dat papier gekocht
naar zoiets ben ik ook opzoek
Nou hé wat een super gave taart zo kan ik het nog lang niet hoor!!! echt daar ga je hoge ogen mee scoren.
Tja dat papier, dat heb ik vorige week ook gekocht volgens mij was dat bij effe denken... uhhhhmm
volgens mij was dat bij het kruidvat bij de kaartjes in zo´n bak. Maar pin me er niet op vast volgens mij was het kruidvat.
Ja het kruidvat ik weet het zeker.
groetjes pluto
hey Kwebbeltje...je taart staat bij Cake Central als eerste bij de 'Most Saved Cake Photos Today'. currently a favorite of 175 users and still counting . Helemaal top
ik had al gezegd dat ik hem supermooi vind. Ik zou er bubbeltjesplastic omheen doen denk ik. Da heb je ook geen last van eventuele wind of regen
Amai,zo sjiek hoe blijf je het verzinnen
Whaaaaaa wat een kunstwerk, super zeg, hoop dat ie het overleeft
Ik heb (denk ik) best een goede oplossing voor het vervoer van dummies en ander breekbaar suikerwerk.
Op onderstaande manier heb ik mijn werkstukken vervoerd (zelfs naar Birmingham) en geen centje pijn!
Ik heb piepschuim dozen gehaald bij de dierenwinkel, waar ze levende vissen (in plastic!!) in vervoeren en van die prikdingen die je op een prikbord ziet.
Je zet je werkstuk of dummie in een hoek van de piepschuimen doos en daar strak omheen zet je de prikkers, zodat het niet kan verschuiven. Deksel er op: klaar!
Hoop dat je er iets aan hebt!
B.t.w.: Ik vind jouw taartje weer zó snoezig dat ik je haast zou willen smeken om mee te doen aan de wedstrijd in Alphen!!!
Prachtige taart heel mooi en veel succes met de demonstaties geven
Wauw, wat een mooie taart!
Wauw Brenda, die is echt gaaf. Deze gooi je zeker niet na twee weken de recycling in.
Wat een prachtige, sjieke, ongelovelijk mooie dummie heb je weer gemaakt.
En wat een leuke foto, zou je bijna niet herkennen.
Erg mooi en vooral chique
klein beetje OT:
Ik ging meteen weer even op cake central kijken. Vind het nml altijd wel grappig wat de reacties zijn op nederlandse creaties. Enne toen zag ik deze taart ik denk dat hij van een amerikaanse is en die heeft jou als inspiratie gebruikt. Echt grappig.
http://www.cakecentral.com/modules.php? … id=1601033
Groetjes Marieke
Oow je had het zelf ook al gezien.
Wauw wat een plaatje! Echt een heel sjiek taartje.
Hij is prachtig Brenda, klasse!!!!! De taart kan zo in een tijdschrift.
Dit is echt te gek zeg! Echt schitterend!!!
Erg mooi
en vooral chique
![]()
klein beetje OT:
Ik ging meteen weer even op cake central kijken. Vind het nml altijd wel grappig wat de reacties zijn op nederlandse creaties. Enne toen zag ik deze taart ik denk dat hij van een amerikaanse is en die heeft jou als inspiratie gebruikt. Echt grappig.http://www.cakecentral.com/modules.php? … id=1601033
Groetjes Marieke
Queenie is ook in NL (** ff op de site gekeken volgens mij zijn ze brits.. maar wonen wel hier) In den haag... zit ook hier op geloof ik
Kweb ik reageer bijna nooit op taarten maar jeetje wat is deze mooi! Ik moet weer een keer een vakantie na zoetermeer plannen en jou lastig vallen
hahahahahahahaha
En ja over et vervoeren heb je al zo veel tips dus ik denk dat je er nu wel uit kom.
Hij is schitterend!!! Ontzettend mooi en chique ontwerp en superrrrrrstrak bekleed zeg! En ook nog eens op topsnelheid... complimenten!
Prachtig gedaan hoor!
Wauw wauw wauw!!
Wat heb je toch weer een kunstwerk gemaakt!
Echt schitterend!!!!
Heel erg mooi!!
super brenda! echt een prachtige taart met rete-strakke afwerking!
Ik heb het nu geloof ik al meerdere malen gezegd, maar jij hebt echt een eigen stijl en die vind ik helemaal geweldig!
Dus.. je bent nog steeds mijn grote voorbeeld, zucht.. die handtekening wil ik dus ook !
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » ja, dan heb je een dummie gemaakt, en dan.....?