Re: Voor Dinand Woesthoff en Johnny de Mol (met foto van Dinand!!!)
super!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Voor Dinand Woesthoff en Johnny de Mol (met foto van Dinand!!!)
super!!!
Hele mooie taart! Ik sluit me aan bij Dinand: you're a survivor!
Wat een mooie taart en wat een mooi verhaal!! Ben onder de indruk....dat je er nog meer mag gaan maken heb je helemaal verdiend
Wat leuk! En wat een mooie taart heb je voor ze gemaakt!
He wat stoer! Loop nog maar effe lekker op wolkjes! Dat heb je met deze taart wel verdiend!
Wat een lieve en leuke reacties, ik ben niet van mijn wolk af te krijgen, ha ha, en ben helemaal happy, de zon schijnt, en voel me zo zo zo happy, en zo trots, was gisteren helemaal stuk, ben met manlief heerlijk vroeg gaan slapen, die was eergisteren met mij opgebleven zodat ik niet in slaap zou vallen achter de taart ha ha, maar ben heerlijk uitgerust en geniet nog even na
Prachtige taart en wat gaaf dat Johnny en Dinand zo enthousiast waren!!
Wat een super gave taart! Geweldig dat je die mocht maken.
Idd, you're a surviver!
Net als mijn moeder, die heeft ook 2x borstkanker gehad en er weer bovenop gekomen.
Wauw gaaf en wat een bijzonder verhaal. You're a survivor is inderdaad heel toepasselijk. Ik krijg echt kippevel als ik no surrender hoor van kane. En Johnny is gewoon een symptahieke vent. Echt leuk voor je.
WOW! Wat een mooie taart en wat een mooi verhaal erachter!
Erg mooie taart en wat een schitterend verhaal "achter de taart"
We zouden eigenlijk een serie moeten starten voor dit soort verhalen..
"De taart en zijn verhaal"
Misschien iets voor de MJAM, lijkt me best leuk om te lezen wat er achter een taart zit, de mijne staat hier al, dus nu de rest!!
Super leuk voor je zeg! Wat een eer!!!! En ook je taart is prachtig geworden
gave opdracht zeg en je hebt het mooi gedaan.
wat geweldig meid, en blij maar lekker op het wolkje zitten want dat hen je verdiend!!!
jee wat een gave opdracht , en wat heb je er een lieve , mooie en vrolijke taart van gemaakt
enja dat je loopt te stralen kan ik me helemaal voorstellen
en dat je dan ook nog meerdere opdrachten krijgt heb je heelemaal verdient !
Euh, ik heb geen idee wie Dinand en Johnny zijn , maar het ziet er erg gaaf uit
Leuke taart!!
En ik loop echt al de hele dag op wolkjes!!
![]()
kan het wel van de daken afschreeuwen!! Errrug he??
nee hoor, dat is helemaal niet erg het is een supertaart!!! gemaakt voor een supergelegenheid!!! weest maar trots op jezelf. dat is een supergoed gevoel waardoor je alles weer aan kan. dus dat is nooit erg!!!!! geniet er maar lekker van!
Nou super hoor!
Ik zou ook op wolkjes lopen, een eer dat je zoiets mag doen.
Geniet er maar van.
gr. Bianca
blijf maar lekker op wolkjes lopen hoor
wat een fantatiche taart echt heel leuk geworden
ook logisch dat ze je meteen vragen voor volgende taarten
(even onder ons wat zag dinand er weer goed uit hihihi)
groetjes wendy
Super taart en mooi verhaal.
blijf maar lekker op wolkjes lopen hoor
wat een fantatiche taart echt heel leuk geworden
ook logisch dat ze je meteen vragen voor volgende taarten(even onder ons wat zag dinand er weer goed uit hihihi)
groetjes wendy
Ik had hem nog nooit zo goed aangekeken maar hij heeft wel hele mooie ogen, wauw, daar smelt je echt van
en een beetje wiebelig op de benen ha ha
WOW, echt een mooie taart.
En wat een mooie ervaring om hiervoor een taart te mogen maken.
Ik heb nog wel even een vraagje, welke kleuen heb je voor woezel en pip gebruikt?
WOW, echt een mooie taart.
En wat een mooie ervaring om hiervoor een taart te mogen maken.Ik heb nog wel even een vraagje, welke kleuen heb je voor woezel en pip gebruikt?
Voor Pip gele marsepein gemengd met blanke marsepein dus eigenlijk heel simpel en voor Woezel een beetje blauwe marspein, hier een druppeltje paars en een heel heel klein beetje zwart.
Echt hartstikke mooi gemaakt! Mijn complimenten!!!
Mooi!!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Voor Dinand Woesthoff en Johnny de Mol (met foto van Dinand!!!)