Re: Onder zware druk...
Petje af hoor. Zit je dr klote voor en dan ook nog zulke taarten maken. Vind de onderste meer dan alleen maar goh leuk......
https://www.facebook.com/mariannesgebaksels
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Onder zware druk...
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Petje af hoor. Zit je dr klote voor en dan ook nog zulke taarten maken. Vind de onderste meer dan alleen maar goh leuk......
Jeetje, dat je nog de puf had om hier aan te beginnen. Maar ze zijn absoluut goed gelukt en ach, zo'n "goh, wat leuk"-reactie: ze heeft 'm ongetwijfeld leuker gevonden dan dat ze liet merken. Dat móet wel.
Nou, heel veel sterkte in deze rottige tijd. Ik hoop, dat ondanks je verdriet je wel evengoed het gevoel hebt, dat het beter is zo. Maar het blijft k** natuurlijk.
Jeetje wat knap dat je dan nog zulke prachtige taarten hebt weten te creëren
Ik heb zelf bijna anderhalf jaar niks meer gebakken nadat mijn relatie uitging. Dit is mijn eerste bericht sinds anderhalf jaar ofzo. Heb er nu pas weer een beetje lol in.
Dus petje af hoor! En superveel sterkte voor de komende tijd!!
Hé, hier zijn de taarten! Het zijn plaaaaatjes, allebei! Ondanks alles wat je hebt meegemaakt de laatste tijd.
Ik vind vooral de rose meidentaart super, snap niks van sommige klanten (ik heb ze soms ook, meestal vaders...).
En inderdaad, je bent een topper!
Liefs, José
Mascha sterkte mety de situatie.
Je taarten zien er super uit.
Ze zien er prachtig uit Mascha
Sterkte gewenst!
Beetje laat, maar beter dat dan nooit: chapeau dat je ondanks de donkere wolk in je leven nog zulk vakwerk aflevert. Vind het echt knap, ik zou niet eens mijn oven aankrijgen volgens mij.
Je onderste taart is mijn favoriet, prachtig gedaan en die klant die was eventjes niet helemaal goed bij haar paasei.
Sterkte verder he!
Allereerst sterkte meid!
je taartjes zien er weer strak uit en ja de tweede, hoef ik niets over te zeggen toch, helemaal mijn ding, vind hem prachtig!
Je meis, dat is vervelend.
(pff, wat klinkt alles altijd stom in dit soort dingen zeg, alsof vervelend helpt.
)
Je kan in ieder geval hoop ik je ei kwijt in het taarten maken en ik moet zeggen, die onderste vind ik geweldig, die kleuren, helemaal toppie.
Ik vind je piraatje heel lief en je 2e taart is zeker wel veel meer dan leuk!! Echt heel erg mooi is die!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Onder zware druk...