Re: De DOLFIJNEN taart
Echt een feestje om naar te kijken,net of ik in het dolfinarium naar de show zit te kijken,top
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » De DOLFIJNEN taart
Echt een feestje om naar te kijken,net of ik in het dolfinarium naar de show zit te kijken,top
Olga'74 schreef:super!
Jouw dolfijn is ook geweldig,hoe krijg je die daar?????
het geheim van de smit... ik heb bij hier een programmatje gedownload die zet boven in je menu blak een icoontje waarbij je kunt kiezen uit tig veel soorten smilys, plaatjes ed. als je op het plaatje klikt krijg je of een htlm link of een of een gewone link (die je met [img]...[/img] kunt plaatsen en klaar is kees.
superleuk! knap gedaan. hoe heb je dat water gemaakt?
ben bezig met het maken van een how-to
Ben benieuwd naar je how-to. Ik heb dat water al een keer eerder voorbij zien komen, zooo mooi!
lindaxl schreef:superleuk! knap gedaan. hoe heb je dat water gemaakt?
ben bezig met het maken van een how-to
zou k zéér op prijs stellen, ik moet binnenkort ook een dolfijnentaart maken. alvast heel erg bedankt!
gewoonweg ongelofelijk...zo mooi......
Wat een gave taart!!!
Wauw Ria die is zooo mooi gedaan!!!!
Prachtig!!! En ook ik kijk uit naar je how-to van het water!!!
Heel mooi!!!!
prachtige taart ,wacht met smart naar de how-to
prachtige taart ,wacht met smart naar de how-to
zit een beetje krap in mijn tijd,maar hij volgt hoor
Wat een vrolijke voorjaarstaart.
Heel erg mooi, tot in de details uitgevoerd!
voel me vereerd met zo,n uitspraak,dank je wel
Hij is heel gaaf! Mijn dochter wil hem graag voor haar 7e verjaardag.....maar of ik DIT kan maken??? Lijkt me erg moelijk, dat water zo.
Het is wel te zien dat het een klus was, wat een geweldige taart! Ik kijk uit naar je how to, dat water ziet er heel mooi uit!
Helemaal SUPER!!!!!!!!. Goed geboetseerd en dat water.......ja, het is natuurlijk al heel veel opgenoemd, maar dat heb je echt geweldig gedaan.
even een vraagje, is de how to al ergens te vinden?
ik heb volgende week vrijdag een dolfijntaart op agenda, en zou ook graag met zo water proberen werken.
Super!!!!!!
Binnenkort moet ik ook weer aan de dolfijnen .... ik denk dat ik dan toch wel ff ga inspipikken van je
In een woord GEWELDIG!!
Gaaf!!!!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » De DOLFIJNEN taart