Re: Carin ... dit heb ik van je dummies gemaakt!!!
Gaaf! Alle drie anders, maar even mooi gemaakt!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Carin ... dit heb ik van je dummies gemaakt!!!
Gaaf! Alle drie anders, maar even mooi gemaakt!
Super super super gaaf!! Alle drie!!
Echt WOW!!! wat een prachtige dummies! superprachtigmooigeweldig!!!
Zo weinig tijd voor het forum, maar als ik dan een keer kijk en ik zie deze taarten als eerste..... wat een mooie exemplaren.
De kleuren van de eerste.....geweldig!
En om dan weer BIENstapeltje te lezen, hihihi, zo leuk en dan ook nog in Bien haar favoriete kleuren, hij (of zij) is mooi!!!
Ik vind ze alle drie mooi, zou niet kunnen zeggen welke mijn favoriet is
Natacha schreef:Heb je de ruiten met de patchwork cutter gedaan en kwam je een beetje uit?moet ook ruiten maken op een taart maar hoor vaak dat het niet echt altijd lekker uitkomt
Yep, inderdaad met de patchworkcutter en helaas weet je na 't gebruik altijd gelijk wat de achterkant van de taart .... daar waar je niet uit komt dus
Heel erg mooi, allemaal!!!!!!!!
Wauw wat een geweldige taarten (dummies) De middelste met het zwart is mijn favoriet (chique)
Oooo wat zijn ze allemaal geweldig!
Wat een superleuke taarten, die eerste super, je bien-taartje helemaal geweldig, leuk dat zwart met bruin en je bruidstaartje, zo schattig!
Jeetje Jacqueline, wat een prachtige taarten weer. Ik vind vooral de bruidstaart helemaal geweldig. Zo heerlijk fris.
wat een mooie stapels!
welke maten heb je gebruikt voor de bienstapel? hij is simpel maar chique
En in het echt zien ze er nog mooier uit
geweldige mooi taarten top
Wow wat een ongelooflijk prachtige taarten!!
Wat een ontzettende gave taart!!! Super die knalkleurtjes. Helemaal TOP!
Erg gaaf allemaal, grappig dat de 'gom de bruid op haar sleep staat Die beurs zal jou vast een hoop gaan opleveren!
errug mooi, de 1e is mijn favoriet hoor.
Ik vroeg mij af met wat je de linten van de onderste taart hebt gemaakt.
Ontzettend mooi gemaakt, de eerste is mijn favoriet!
echt geweldig!!
Helemaal top vooral de eerste, wil ik ook nog wel eens proberen te maken. Maar vind het wel een enge construcie.
oooh wat waanzinnig gaaf, die kleuren heerlijk!!!!
Ik vind je eerste dummie-stapel geweldig! Wordt helemaal vrolijk van die kleurtjes
Die eerste is gaaaaaaaaaaf! De rest is ook top hoor, maar die eerste. Wauw!!!!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Carin ... dit heb ik van je dummies gemaakt!!!