26

Re: Het leek zo makkelijk.......

Ik vind ze supermooi zeg vooral de eerste gebakjes, poepie chique!

27

monique2510 schreef:

ik vind ze geweldig!
en ook ik ben benieuwd naar de bakvorm van de gebakjes met de roosjes

Heb een grote ronde bakvorm gebruikt en daarna met een ronde uitsteker van 5 cm rondjes uitgestoken. In het boek stond: de taart uit de grote bakvorm in z'n geheel doormidden snijden, vullen, weer op elkaar 2 uur in de koelkast en dan met uitsteker rondjes uitsteken en afsmeren. Mijn uitsteker was hier niet hoog genoeg voor dus ik heb de taart doormidden gesneden, daarna uit beide helften rondjes gestoken en deze met vulling ertussen op elkaar gelegd.

Groetjes Marielle.
www.dekoekenbakkers.com

28

Jel schreef:
monique2510 schreef:

ik vind ze geweldig!
en ook ik ben benieuwd naar de bakvorm van de gebakjes met de roosjes

Heb een grote ronde bakvorm gebruikt en daarna met een ronde uitsteker van 5 cm rondjes uitgestoken. In het boek stond: de taart uit de grote bakvorm in z'n geheel doormidden snijden, vullen, weer op elkaar 2 uur in de koelkast en dan met uitsteker rondjes uitsteken en afsmeren. Mijn uitsteker was hier niet hoog genoeg voor dus ik heb de taart doormidden gesneden, daarna uit beide helften rondjes gestoken en deze met vulling ertussen op elkaar gelegd.

bedankt !
ik ga het binnenkort ook eens proberen

29

Bedankt Jel, voor je uitleg!
Ik ga het zeker ook binnenkort eens proberen!

"Kleine muisjes hebben kleine wensjes, beschuitjes met gestampte mensjes" (John O' Mill)
Groetjes Natasja S

30

Ik vind ze onwijs leuk en idd mooi op de foto!

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

31

Leuk leuk leuk!

Dream,Believe,Achieve.

32

Knap gedaan! Een simpel tweede project is het zeker niet, het ziet er al heel goed uit  :thumb:

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

33

Ohhhh, deze zijn zo mooi, wil ze ook nog eens gaan maken. Heb je er gewoon biscuit voor gebruikt of cake?

34

Ze zien er heerlijk uit zeg!! Mooie rozen!!

35

linda1 schreef:

Ohhhh, deze zijn zo mooi, wil ze ook nog eens gaan maken. Heb je er gewoon biscuit voor gebruikt of cake?

Heb biscuit gebruikt. Veel succes!!
Ben benieuwd naar jullie creaties...

Groetjes Marielle.
www.dekoekenbakkers.com

36

Nou ik vind ze super!

Ik ben een beetje aan het rondneuzen of ik er aan zou beginnen. Maar ik geloof dat ik eerst nog maar wat andere dingen beter onder de knie moet krijgen voor ik me hieraan waag!

37

erg mooi gedaan ...ook zeer mooi op de foto gezet :Y

38

ziet er heel goed uit!

Liefs, Zanoni

39

ik vind ze ook heel mooi, vooral voor een tweede keer. Ik doe het je niet na. Maar heb je de rozen ook zelf gemaakt joh? wat die zijn ook echt super!

40

prachtig.

41

Je vriend mag dan wel fotograaf zijn, zonder jouw prachtige cakejes had hij geen mooie foto kunnen maken. :thumb:

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

ik vind ze superleuk, zelf nog niets uit het boek gemaakt het ziet er idd zo mooi uit dat ik me afvraag of het maar in de buurt komt als ik het doe .....