Re: Hele grote wielen
wauw, heel stoer!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Hele grote wielen
wauw, heel stoer!
Wauw! Gafe taart joh! Heel stoer en mooi geboetseerd!
Leuke letters trouwens
Groetjes, Jos
wat een monsterlijk leuke taart!
Super gave taart, heel erg mooi gemaakt!
Heeeeel mooi!! Leuk detail die hoorntjes!!
Echt heeeeeeel stoer ! En wat kan jij goed boetseren, wat een onwijs leuke monstertruck !
super gaafe en stoere taart ik hbe even de rest van de foto. bekeken van je echt super mooien taarten maak je
Deze is echt super mooi. Ook leuk om een keer de supermonstertruck versie te zien.
Mijn zoontjes vinden die ook altijd leuk.
Hij is stoer en mooi geworden! Daar zul je Sam blij mee hebben gemaakt!
Dat is nou nog eens een stoere taart! Hij is super.
Hij is gaaf geworden, bij je thuis alleen de wielen gezien.. Was steeds aan het kijken of de gehele taart al geshowd werd.
De letters zijn ook erg mooi!!!
Groetjes Miriam
Die is echt geweldig stoer!!!
Ik dacht even dat bliksem een duiveltje was geworden
ik vind het super gemaakt (vooral met zó'n onderwerp, pfff)
Heel erg leuk en stoer gedaan,de monstertrucks zijn helemaal in op het moment want over 2 maanden mag ik er ook weer eentje maken,had vorige maand er ook 1!
Geweldige taart
Hij is gaaf geworden, bij je thuis alleen de wielen gezien.. Was steeds aan het kijken of de gehele taart al geshowd werd.
Groetjes Miriam
Hey mirjam, wat leuk je te zien! Enne, is jouw lilo en stitch al geshowd? Of heb ik iets gemist?
Wauw! wat een ontzettend mooie monstertruck!!
Ook een heel mooi geheel!
miriam74 schreef:Hij is gaaf geworden, bij je thuis alleen de wielen gezien.. Was steeds aan het kijken of de gehele taart al geshowd werd.
Groetjes Miriam
Hey mirjam, wat leuk je te zien! Enne, is jouw lilo en stitch al geshowd? Of heb ik iets gemist?
Even OT dus:
Hoi,
Ja, Lilo en Stitch zijn allebei geshowd. Ik probeer even een linkje te plaatsen.
Groetjes Miriam
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=83794
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=81238
Ook even een link van de taart waar ik de tappits voor heb gebruikt (gelukt dankzij jouw tips)
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=82510
Ik heb ze bekeken, bedankt voor de linkjes. Wat een leuke stitch zeg, hij spat echt van de taart
Wauw, met recht een MONSTERtruck. Daar zal Sam zeker weten blij mee zijn geweest!!!!
Wauw super gaaf! mag ik vragen hoe je het autootje gemaakr hebt? Over twee weken mag ik ook een hotweels taart maken en dacht eerst aan een icing plaat maar nu ik dit zie... echt super!!
Wat een super auto heb je daar op gemaakt . Prachtige taart.
Wauw super gaaf! mag ik vragen hoe je het autootje gemaakr hebt? Over twee weken mag ik ook een hotweels taart maken en dacht eerst aan een icing plaat maar nu ik dit zie... echt super!!
Mmmm, hoe? Tja, dat is bij mij altijd gewoon kijken, boetseren, weer kijken, boetseren enz. Auto is van marsepein, wielen van fondant. Hoop dat je hier iets aan hebt!
Wat gááááf El Torro loco!!
Tja die mag ik dit jaar ook maken voor ons zoontje
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Hele grote wielen