Re: Premiere "Prinses en de Kikker"
Zoooo, meer dan leuk; echt een beauty! Zowel de taart als de prinses
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Premiere "Prinses en de Kikker"
Zoooo, meer dan leuk; echt een beauty! Zowel de taart als de prinses
Wow echt leuk! Ik vind de jurk echt super
PRACHTIG. Heel erg mooi!!!!!
Zooooooooooo Mooooooooooooooi
die is echt leuk geworden
Wauw, wat een knappe taart zeg!
Wat een mooie prinses! Echt erg leuk, ik kan me voorstellen dat het een feestje was om deze taart te maken en dat je er reuze trots op bent ! Prachtig hoge ondertaart ook!
joh..wat is leuk zeg!
heel mooi!!
Wat prachtig geboetseerd!!! Super!!
Wat een schitterende taart!!! echt top!
Toen ik je inspiratiebron zag dacht ik al wow..
En bij je taart dacht ik al helemaal WOW...
Wat ontzettend leuk bedacht en gemaakt.
Oooh Bommeltje wat is ie gaaf,ik ben gek op disney en ga ook echt wel naar deze film!
Wat een prachtige prinses heb je geboetseerd, wow. De taart past er helemaal bij, mooi!
heel mooi gemaakt!!!
o jeetje helemaal helemaal geweldig deze gaan we vaak terug zien hier in huis is het ook al een grote hit en helemaal vol spanning om naar de bios te gaan wat heb je er een prachtig exemplaar van gemaatk echt ik vind hem super en je weet het als je hem nog eens maken wilt ik heb koffie hoor xxxxxxxx
o jeetje helemaal helemaal geweldig deze gaan we vaak terug zien hier in huis is het ook al een grote hit en helemaal vol spanning om naar de bios te gaan wat heb je er een prachtig exemplaar van gemaatk echt ik vind hem super en je weet het als je hem nog eens maken wilt ik heb koffie hoor xxxxxxxx
Nou meid,... ik zeg zet dan maar 3 Thermoskannen dit waren wel heeeel veel uurtjes werk
Maar we moeten idd wel snel weer afspreken.. We hebben elkaar te lang niet gesproken!
Superleuk zeg Belinda!! Vind je prinses echt een plaatje, heel erg mooi gemaakt!!! En de totale taart is echt enig, had ik ook wel willen hebben voor m'n verjaardag
:-D
PRACHTIG!!!!!!
ben er helemaal weg van!!! prachtig, prachtig!!!!
wow ik vind em gaaf!!
Ik vind hem helemaal geweldig
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Premiere "Prinses en de Kikker"