Re: Wit en paarse bloemen voor een piepjong bruidspaar
Prachtige taart!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Wit en paarse bloemen voor een piepjong bruidspaar
Ik was ook jong toen ik trouwde, maar geen 15...ik hoop inderdaad dat ze ervan kunnen genieten! Het is het zeker waard!
Fantastisch mooi gedaan!!
Mooie taart geworden, is wel uit de tijd he!
Ik bedoel natuurlijk niet jou taart maar het trouwen
Je had hem natuurlijk liever willen maken voor een bruiloft van een stel dat echt bewust voor elkaar heeft gekozen ipv zo'n 'ongelukje', maar mooi is hij toch!
Wat een prachtige taart met schitterende kleuren. Ik wens het jonge bruidspaar net zo'n mooi huwelijk toe.
Wat een prachtige taart, hele mooie kleurtjes!!
Lief taartje!
gr. Nicolette
ik vind het een hele mooie taart. heel stijlvol.
maar had niet verwacht dat zulke 'moetjes' nog voorkwamen in deze tijd...
hoop dat ze alsnog een mooie dag gehad hebben, en toch een mooie toekomst tegenmoet gaan!
De taart vind ik prachtig, maar allemachtig, wat een reden..
Ik stond er inderdaad ook niet bij stil dat dit soort dingen nog steeds voorkwamen.
Desalniettemin wens ik het jonge paar veel succes en geluk toe
He erg mooie taart enne komt allemall goed weet er
alles van kreeg mn dochter op mn 16de en ze is nu 9 en
een schat......Dus ik zou zeggen tegen dat meisje schouders eronder
en GAAN.....
Wat een schitterende bruidstaart! Echt super hoor! Mooie kleuren en supernetjes. Zo'n bruidstaart wil ik ook wel voor mijn bruiloft.... ooit... haha
Ik hoop dat hij bijdraagt aan toch een heel romantische bruiloft en een lang en gelukkig huwelijk voor dit jonge stel.
Mooie taart en ook goed gefotografeerd
Alleen wel jammer dat dit stel zo jong moet trouwen
lief taartje...
en als mijn dochters ooit op hun 15e een dikke buik krijgen moeten ze van mij heel veel behalve trouwen....gaat echt niet gebeuren!
Mooie taart!!!
Ook ik dacht dat
Heel erg mooi!!
Om zulke berichten moeten ze op het koningshuis ook wel lachen, denk ik...:lol:
Maar het taartje is mooi!
Ik vind hem prachtig! Leuke kleuren ook!
Jeetje zeg, 15 jaar.. en dan 'moet' je trouwen...
Maar wat een prachtige taart heb je voor ze gemaakt!!! Prachtige kleurencombi... heeeeel mooi
prachtige taart gemaakt met hele mooie kleuren
Wat een leeftijd... Wel een h
Wat een mooie taart, prachtig!
Dat het huwelijk ook zo mooi mag zijn voor die twee jonge mensen!
Ik vind het echt belachelijk dat zo jonge kinderen 'moeten' trouwen na aanleiding van een 'ongelukje', in welke tijd leven we nu helemaal? Zowieso moet ik er uberhaupt niet aan denken te trouwen, verplicht of niet, ik vind het zowieso iets achterhaalds
Maar goed, de taart is echt schitterend!
Prachtige taart, prachtige kleuren!
Prachtige taart!!
Wil nog wel even ingaan op het piepjonge bruidspaar, toevallig ben ik vandaag be
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Wit en paarse bloemen voor een piepjong bruidspaar