Re: Anderhalve dag werk, maar ze was er blij mee.
Echt geweldig!!!!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Anderhalve dag werk, maar ze was er blij mee.
Echt geweldig!!!!!!
Wauwww, mooi gemaakt!!
Leuk!!!!!
Wow, echt een feest om naar te kijken!
Prachtig jou FIFI taart.....mocht willen dat ik zoiets kon
Wat heb je dat mooi en gedetailleerd gemaakt!! Prachtig
Heel erg mooi.
Wat een schatje, daar was je dochter vast heul blij mee!!
PLAATJE!! zonde om op te eten!! dit moet in een vitinekast!!
Oooh, wat schattig. en zoveel mooie details, heel mooi geboetseerd. Top!
Geweldig!
Schitterend! Je ziet het werk er wel aan af hoor!
Wat snoezig! Mooi gedaan!
wow hij is super
helemaal geweldig!!! Super!!! mooie details en vooral mooi gemaakt, is die 1,5 dag werken wel waard geweest.
Oh wauw! Wat geweldig! Je hebt 'r zo uit de serie geplukt! Wat een kunstwerkje!
Hij is prachtig!
Heel erg mooi gedaan! Was je dochter er erg blij mee? Tja, die waardeert natuurlijk nog niet het werk wat je eraan gehad hebt maar dat mag de pret niet drukken :-)
heel mooi en die kleuren ook lekker fris en fel welke kleuren heb je ervoor gebruikt? de electric serie?
Wow! meer kan ik niet zeggen!
Prachtig!!
heel mooi en die kleuren ook lekker fris en fel welke kleuren heb je ervoor gebruikt? de electric serie?
Ik heb de voor de tuit fondant gebruikt, maar dat vind ik niet lekker over de taart. Dus heb ik voor de taart witte marsepein gebruikt om met de zelfde basis te beginnen. Voor de gele kleur heb ik 3/4 lemon yellow van Americolor en 1/4 egg yellow, verder soft pink en sky blue van Americolor.
Mijn dochtertje was er erg blij mee, maar had mij er natuurlijk ook al mee bezig gezien dus de grootste verrassing was er wel af. Maar ik kan haar moeilijk 1,5 dag de deur uitzetten.
Echt SUPER SUPER SUPER!!!! mooi!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Anderhalve dag werk, maar ze was er blij mee.