Re: Vierkante bruidstaart 100 pers.
GAAAF en dat op zn korte termijn! Wat ben jij toch een TOPPER!!!
TAART in huis
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Vierkante bruidstaart 100 pers.
GAAAF en dat op zn korte termijn! Wat ben jij toch een TOPPER!!!
Ik heb alles al gezegd, meis je heb je zelf weer overtroffen
echt een super taart ik hou zoveel van rood met wit hihihihih.
super mooi hoor!en inderdaad knap in zo'n kort tijdbestek!complimenten ervoor
Wauw!!!!
Geweldig. Dat stenicillen vind ik geweldig! Ik heb het alleen nog nooit zelf aangedurfd, zelfs niet plat. [sub]moet er toch een keer aan geloven[/sub]
Mooi gemaakt en heel speciaal voor dit bruidspaar.
En dat allemaal op een ochtend ik hoop wel dat je heb in die waan gelaten hebt, vind het zo schattig
Hij is echt prachtig geworden!
Hij is echt prachtig,mooi motief met d estencils gemaakt,echt geweldig mooi.
Wat een plaatje. Heel erg mooi.
Haleluja, wat een taart!!! Het is echt een plaaaaatje!!!! Niet zozeer mijn smaak met dat rood, maar wel schitterende rozen en een prachtige stencil afdruk! Heerlijk om naar te kijken, en best knap in een ochtendje!
Bedankt dat je de maten erbij hebt gezet, vind ik altijd heel fijn om te weten bij zo'n "perfect in verhouding" taart!
Heerlijk!
Echt h
Ook hier nog even.
Ik vind het een supermooie taart Jol, zeker nu met het hele verhaal erbij......wat zal je gemopperd hebben
Dikke duimen voor jou hoor !!!
Mooi verhaal, mooie taart.....
Mooi, mooi, mooi. Fijn dat je voor die mensen zo'n prachtige taart hebt kunnen maken
Ik vindt het een prachtige taart geworden en dat stencillen ziet er gaaf uit!
Hey, da's nou "girlpower" zoiets!
Alleen al 't feit dat je een taart voor 100 personen op zo'n korte termijn maakt, hoef je 't nog niet eens in 1 ochtend te doen![]()
Jammer dat je zo baalt van de stencils, ik vind 't resultaat prachtig!
Ben het er helemaal mee eens.
Een leek gaat dat echt niet zien hoor Jolanda. Dat er een streepie naast zit of zo. Vind het een prachtige taart. En mens wat een werk. Ik zou er niet eens aan beginnen. Kan me voorstellen dat het weer een enorm project is geworden.
Het is een prachtige taart Jolanda, h
Wat een klus en wat prachtig gedaan. Petje af!
Weer een prachtige taart!!
Wat een schitterende taart heb je in zo'n korte tijd neergezet, prachtig! Voor zover de stencils zichtbaar zijn op de foto's ziet het er echt heel erg mooi uit hoor!
En wat een gevaarte! Respect voor dit megaproject.
Edit: al gevonden...
Heel mooi!
Wat een prachtige taart!
Prachtig!
Heel mooi!
Wat ontzettend mooi gemaakt! Daar zullen ze vast erg blij mee zijn geweest!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Vierkante bruidstaart 100 pers.