Re: Topsy-Turvy deel 2
Hij is heelllllllllll mooi... veel stakker dan de eerste
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Topsy-Turvy deel 2
Hij is heelllllllllll mooi... veel stakker dan de eerste
Ik net zoeken bij de thema taarten staat je kunstwerk er niet tussen !!??
Ik net zoeken bij de thema taarten staat je kunstwerk er niet tussen !!??
![]()
Het thema was uitsluitend zwart wit en grijs en hier zat ook rood en paars in dus heb hem er niet tussen gezet.
Wat is dit een gave turvy zeg!!!!! Heel mooi gemaakt!
Hoi,
Ik ben Miriam en ben een beginner! Hoe maak jij die lagen is daar een speciale mal voor?
natuurlijk zit ik op antwoord te wachten. En je taart gewoon weg schitterend
anstart schreef:Natacha schreef:De cijfers zijn de juiste grote en lettertype uitgeprint op papier en daarna uitgesneden net als bij een puzzelplaat...met gumpaste en sate tandenstokers erin
Dank je, moet ik ook maar eens een keer uitproberen, wellicht iets kleiner!!
Ik heb even gekeken op het internet, maar dat zijn wel heel veel verschillende cijfertypes. Wil je verklappen welke het zijn?? En welk internetsite!!
Bedankt.
Het lettertype is Curlz mt en dan heb ik hem op 500 laten vergroten ...hoop dat je het nog lees
Woooow zeer knap gedaan !
anstart schreef:anstart schreef:Dank je, moet ik ook maar eens een keer uitproberen, wellicht iets kleiner!!
Ik heb even gekeken op het internet, maar dat zijn wel heel veel verschillende cijfertypes. Wil je verklappen welke het zijn?? En welk internetsite!!
Bedankt.Het lettertype is Curlz mt en dan heb ik hem op 500 laten vergroten ...hoop dat je het nog lees
ja weer gelezen, bedankt!!!
Hij is geweldig dat heb je toppie gedaan
Hoi,
Ik ben Miriam en ben een beginner! Hoe maak jij die lagen is daar een speciale mal voor?
natuurlijk zit ik op antwoord te wachten. En je taart gewoon weg schitterend
Kijk hier maar even naar.
http://www.youtube.com/watch?v=xHY_F53ClJ8
mooi man en wat een verbetering top.
mijn onderste topsie was van chocolade cake gemaakt misschien een tip voor de volgende keer
Wauw ..... deze had ik bijna gemist en dat zou jammer zijn. Jouw taarten zijn nl. altijd 'n lust voor 't oog. Man wat is dit weer een stukje kunstwerk zeg. Enne ... exemplaar 1 was al mooi, maar deze is echt nog mooier!
Super gedaan!!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Topsy-Turvy deel 2