Re: Topsy-Turvy deel 2
wauw, wat mooi
http://www.mijnalbum.nl/Album=YQVK4GDT
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Topsy-Turvy deel 2
wauw, wat mooi
wauwwww!!!!!
Wauw, wat een prachtige taart, mijn mond viel er van open!!!
Hij is super gaaf!
tja, dit is er echt weer eentje van jou he! zonder de naam te zien kun je ze al herkennen
een echt toppertje weer!
wauwwwwwww i'm jalouse
Natascha jij bent een TOPPER!!!!!!!Schiterend!!!!
Die cijfers zo prachtig! Hij is super
Ik kan niet anders dan me bij de anderen aansluiten. Wat een gave taart heb je weer gemaakt. Die cijfers ook super. Heb je die zelf eerst getekend en dan nagemaakt of hoe doe je dat??
Wat een GEWELDIGE taart zeg, vind de cijfers ook super mooi !!!
Super gaaf!!!!! jemig joh die zou ik nooit aan durven snijden
Wauw!!! Wat een beeldschone topsy! Helemaal geweldig, alles: van de decoraties tot de kleuren! !
Ik kan niet anders dan me bij de anderen aansluiten. Wat een gave taart heb je weer gemaakt. Die cijfers ook super. Heb je die zelf eerst getekend en dan nagemaakt of hoe doe je dat??
De cijfers zijn de juiste grote en lettertype uitgeprint op papier en daarna uitgesneden net als bij een puzzelplaat...met gumpaste en sate tandenstokers erin
Pr8ig pr8ig!!!!
Heel Erg Mooi !!!
prachtig gemaakt...alles klopt perfect!!!
Ooooh Natach!!!! You did it! Meid, wat knap!
Je weet het: ik heb niets met topsy's maar dit is echt mooi! De decoratie komt nog beter uit dan bij de 1e versie. Echt superknap, dat je de 35 cm (hoog biscuit!) hebt aangedurfd! Toppertje (weer)!
Hoe staat het met de rest? Nog veel te druk zeker?
Heb het inderderdaad een beetje TE druk ..de rest staat nog op mijn foto toestel en van 3 helemaal geen foto gemaakt(gewoon vergeten)
anstart schreef:Ik kan niet anders dan me bij de anderen aansluiten. Wat een gave taart heb je weer gemaakt. Die cijfers ook super. Heb je die zelf eerst getekend en dan nagemaakt of hoe doe je dat??
De cijfers zijn de juiste grote en lettertype uitgeprint op papier en daarna uitgesneden net als bij een puzzelplaat...met gumpaste en sate tandenstokers erin
Dank je, moet ik ook maar eens een keer uitproberen, wellicht iets kleiner!!
Natacha schreef:anstart schreef:Ik kan niet anders dan me bij de anderen aansluiten. Wat een gave taart heb je weer gemaakt. Die cijfers ook super. Heb je die zelf eerst getekend en dan nagemaakt of hoe doe je dat??
Dank je, moet ik ook maar eens een keer uitproberen, wellicht iets kleiner!!
Ik heb even gekeken op het internet, maar dat zijn wel heel veel verschillende cijfertypes. Wil je verklappen welke het zijn?? En welk internetsite!!
Bedankt.
H
En bedankt... mijn kin is verstuikt omdat hij zojuist op het bureau viel van verbazing. Wat onwijs gaaf zeg... een kunstwerk en zo smaakvol en jeetje...
Helemaal toppie Natcha
Ik zie nog de zweet druppels nog zitten
( in gedachten)
Echt heel erg gaaf.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Topsy-Turvy deel 2