Re: Ga maar lekker slapen hier is Klaas Vaak!
Wat een prachttaart!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Ga maar lekker slapen hier is Klaas Vaak!
Wat een prachttaart!
wauw prachtig kan niets anders zeggen
laat deze niet aan de kids zien
willen ze hem ook en zo goed ben ik niet
Super mooi gedaan zeg!
Vind m verre van saai!! Wat prachtig!! Heel origineel onderwerp en echt een prachtige Klaas Vaak op z'n uil!! Heel erg mooi!
Wat zeg je nou??? Inspiratieloos ....ik wou dat ik van zulke inspiratieloze dagen had!! Ik vind hem helemaal geweldig! Wanneer ga je workshops geven
Niks saai: met zo'n topper heeft de rest niks meer nodig. Knap hoor!
Wat een gave en mooie taart,echt schitterend!!!
Gefeliciteerd nog!
Wow gaaf zeg!!!!
En natuurlijk heeeel erg gefelciteerd!
Echt ongelooflijk, werkelijk supermooi! Hij lijkt echt onwijs op het plaatje van de Efteling en net als de anderen vind ik die taart zonder allemaal tierlantijnen er onwijs mooi onder. Dat trekt de aandacht naar waar hij hoort, je prachtige boetseersels!
Vind hem geweldig!!
Leuk eens een onderwerp wat we weinig (ehhh nooit ) zien..
Erg fraai geboetseerd! en ik vind de taart zeker niet saai.. is mooi zo
Wat een mooie taart! Heel mooi gemaakt zeg!
Hoi meiden bedankt voor jullie leuke reacties
Nou zo zie je maar dat een ander er heel anders tegen aan kijkt,vondt mijn boetseersel erg leuk maar de taart niet,nou ben ik wel altijd erg kritisch voor mezelf en mijn man is nog erger.Ik heb de taart nu op ander manier bekeken en moet zeggen dat ie een stuk leuker is geworden mijn dank daarvoor!!!
Oh en Rebecca ik ga geen workshops geven hoor ik vindt dat ik zelf nog heeeel veel moet leren!:D
Oh en Rebecca ik ga geen workshops geven hoor ik vindt dat ik zelf nog heeeel veel moet leren!:D
Prive workshopje dan hint hint
Helemaal GEWELDIG !!!
Ik zou willen dat ik soms zo inspiratieloos was! hihi
Hij is prachtig!!!
Hoezo saai??? Hij is prachtig ! Gefelciteerd met je verjaardag!
Hmmm al mijn taarten zijn saai
Hij is geweldig! En precies goed idd, als je taart anders/drukker had geweest had het te veel aandacht gevraagt en was je klaasvaak niet zo prachtig uitgekomen!
gaaf gedaan hoor
Hij is helemaal gewedlig!!!! niks saai, een lust voor het oog!
WAUW..... enne WAUW...
prachtig zeg!! Je taart is helemaal toppie!!
Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ik vind het een super leuke taart die je gemaakt heb, helemaal toppie!!!
Heeeeeel gaaf!!!
omg !! saai ?? in 1 woord GEWELDIG !!!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Ga maar lekker slapen hier is Klaas Vaak!