Re: Romantic Fantasy
heeeel mooi gedaan :goedzo:
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Romantic Fantasy
heeeel mooi gedaan :goedzo:
Prachtige taart. Heel mooi afgewerkt. Enige wat ik jammer vind is dat je de cakedrum kaal hebt gelaten.
Dag Khadohke,
ik waardeer je feedback enorm want alleen zo kan ik leren de puntjes op de i te zetten! Ik zie het vaak in boeken een beklede drum maar nooit bij stilgestaan het zelf ook te doen en inderdaad, het zou het echt compleet gemaakt hebben!
Bedankt!!
prachtig helemaal super mooi
Een hele mooie taart, prachtig gemaakt.
Personelijk vind ik alleen dat de strikken iets te dik zijn. Lijkt mij mooier als ze dunner waren uitgerold.
En inderdaad als de drum was bekleed was het helemaal af geweest.
Maar, nogmaals dit is mijn mening.
Dag SweetCaroline,
ook jij bedankt voor je feedback! Ik zal inderdaad proberen de strikken dunner uit te rollen alleen heb ik snel het gevoel dat het dan erg fragiel en breekbaar wordt. Ik zal het meenemen in gedachte in ieder geval.
Groetjes.
Iedereen bedankt voor de leuke reacties en feedback! En inderdaad, er hebben me toch wat manuren in gezeten , poeh poeh poeh maar als je dan klaar bent en je bent (redelijk) tevreden vergeet je even hoe zwaar het was (net een bevalling dus
)
Taart was voor 200 man.
Wat een pracht van een taart
wauw mooi hoor.
heel mooi. daar kan je trots op zijn.
Zooo, wat mooi!
Super mooi, volgens mij is alles al gezegd.
Waw mooi gedaan zeg!
wow, hij is echt prachtig. wat een pronkstuk! ik zou willen dat ik zo'n bruidstaart had toen ik ging trouwen!
Heel mooi plaatje
Mooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooiiiiiiii
heel mooi
Prachtige taart!
aim in luf
Jeetje wat een schitterende creatie.
Even voor mijn idee; hoeveel uur werk zit hier nu in? En hoeveel mensen kunnen van de grote taart eten?
nice cake!!!!!!!!
Prachtig!
Een schitterende taart,prachtig gedaan!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Romantic Fantasy