26

Re: stinkende roomboter

bluesuus schreef:

Wij hebben geen jan linders. Is deze ook nog ergens anders te koop? Heb al in best veel winkels gekeken.... ;)

coop

27

margreth schreef:

kan je gewone roomboter gebruiken voor botercreme? dacht dat hij ongezouten moest zijn anders ga ik ook over op een andere boter :Y

Hier in Nederland is gewone roomboter ongezouten, voor de gezouten moet je meestal even goed kijken/zoeken

28

grappig over die stinkende boter. ik heb ook 1 keer die van de lidl gebruikt en nooit meer. hij ruikt 'houdbaar' net als houdbare slagroom, want dat heeft ook zo'n aparte beetje muffe geur en ook aparte smaak (ik vind houdbare slagroom persoonlijk echt niet lekker  :nooo ).

nu gebruik ik de roomboter of grasboter van Melkan. Te koop bij de Em-Te, Golff, Agrimarkt (zit alleen in Zeeland) en alle andere winkels waar Melkan zuivelproducten verkocht worden en ik ben echt zeer tevreden. En ik heb ook wel eens die van de spar en die is ook prima.

Maar Lidl boter, nee, die komt er bij mij niet meer in.

29

Ik had de laatste paar keer wel weer goede roomboter bij de Lidl, maar ik heb ook wel eens van die stinkboter gehad. Tegenwoordig sta ik er in de winkel aan te ruiken, klap de verpakking dan een beetje open en steek mijn neus erin :lol: .... :rolleyes:

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

30

ik gebruik ook altijd boter van de Aldi of de Lidl, ook wel eens een stinkpakje gehad, maar dat was gelukkig eenmalig ;) net als Tom Poes sta ik nu ook eerst te snuffen in de winkel maar verder neem ik het met een gerust hart mee, want het werkt verder prima :)

Groetjes, Conny