26

Re: zilver op het DCE!!!

rietchy schreef:

Goed hoor, ben nu wel benieuwd wie dan het goud heeft gehaald.

Sweet Carolyn met de Indiase taart. En wat mij betreft helemaal terecht! Vond die echt zo supermooi afgewerkt...

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

27

Jaaaa!!! Super!! :thumb:
Wat goed!
Hij is ook wel errug mooi en orgineel!! :Y

Ben ook wel een beetje trots dat een Eindhovense zilver heeft gehaald! Haha! :D ;)

28

Wat een geweldig idee! en wat een mooie uitvoering!
Gefeliciteerd met je zilver!

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

29 Laatst bewerkt door Miss Pebble (17-01-2010 20:47)

Jol321 schreef:

Wauw, wat een indrukwekkende stapel! Heel origineel zo. Dat is het leuke van dummies, kun je nog eens gek doen! Mooi gedaan hoor, en gefeliciteerd met die fantastische plaats!

Nou, ik heb dus rekening gehouden met het feit dat-ie in het echt ook zo gemaakt zou moeten kunnen worden!
Dan wel met meebeklede cakedrums eronder en het onderste taartje is dan meer dowel dan taart, maar goed, ik denk dat het in het echt dus ook wel kan. Misschien heb ik er nog wel eens een reden voor.... Wel grappig, het ene jurylid vertelde dat hij heeft moeten praten als brugman om de anderen er van te overtuigen dat zo stapelen toch echt mogelijk is! Er is namelijk ook beoordeeld op de haalbaarheid als je creatie van echte taart gemaakt zou worden... en de drie dames waren het dus niet met hem eens.

Ben benieuwd naar het juryrapport! Wat ik ervan begreep komt het over een week of drie binnen; nog ff geduld dus...

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

30

prachtig, prachtig, prachtig!!

31

Hij was werkelijk prachtig inderdaad.. ik heb mij ook helemaal gek gefotografeerd erop. Je reactie met de prijsuitreiking was ook zo leuk...

32

wat mooi!en te gek die formaten.

Be in love with what you have

33

Wauw, prachtig zeg!!!

Groetjes, Conny

34

Ik denk dan toch wel een beetje: Jaja en nou in het echt ;)....maar dat maakt hem voor nu niet minder mooi en erg strak en leuk uitgevoerd :Y!
En lees verderop je reactie dat het volgens jou toch ook wel in het echt moet kunnen, nou die uitdaging zou ik je dan wel eens mee willen geven: laat maar zien :D!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

35

ja ik heb er vandaag op de dce al vol bewondering naar gekeken

36 Laatst bewerkt door ria (17-01-2010 20:55)

ik vond hem ook super!! Ik was helemaal weg van die boogjes met de namen van de van de taartjes die er zo leuk ieni mini onder stonden. Gefeliciteerd!!

groetjes Ria www.ricake.nl Eetbare printservice(ruim 11 jaar ervaring) workshops & verkoop benodigdheden, auteur.
mede-organisator www.taartentrends.nl @Utrecht.

37

Wat een bouwwerk! Knap hoor! Gefeliciteerd met je prijs!

Greetz Miranda
Ik hou van mezelf en gelukkig is het wederzijds!

Gefeliciteerd hoor was mijn favoriet!

Groetjes Martine www.tinustaart.com

39

Gefeliciteerd met zilver. Hij ziet er geweldig uit, vind de letters ook zo leuk!!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

40

Deze heb ik vandaag zien staan en vond hem erg mooi, gefeliciteerd met je prijs die heb je dik verdiend.

41

Heel erg gaaf en gefeliciteerd.

www.spullenvoorjetaart.nl  www.taartvoorgrootenklein.nl Taartwinkel en workshops in Dordrecht. Ook voor PME en Wilton.

42

Wat een geweldige stapel!! Van harte gefeliciteerd met Zilver!!

Groetjes Ilse

43 Laatst bewerkt door anneke63 (17-01-2010 21:35)

Ik vind je taart heel erg mooi, zo op zijn kop.
Van harte gefeliciteerd.

Wil jij bij ons een workshop volgen? Kijk dan op www.hetbontetaartje.nl

44

Prachtige taart, heel orgineel!!! :Y
Gefeliciteerd!!

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl

45

... dus deze was van jou! :) laat ik die nou net uit 3 verschillende hoeken hebben gefotografeerd :lol:

je werkt trouwens inderdaad goed onder tijdsdruk ;)

46

gaaf zeg! echt super!

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

47

Ik had hem op hyves al gezien. Hij is echt super gaaf!

Groetjes Elise

48

Nogmaals van harte meid. En is hij heel overgekomen??

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

49

PROFICIAT MET JE PRIJS!! Ik had je al op de beurs aangesproken over je taart. Ik ben benieuwd of je in het echt ook eens zo een taart gaat maken/stapelen

50

GEWELDIG vond ik deze :thumb:

Een plaatje om naar te kijken.. een prijs om trots op te zijn!!!

Gefeliciteerd!! :)

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!