Re: mijn wedstrijd taart voor het DUTCH Cake Event
Gaaf.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » mijn wedstrijd taart voor het DUTCH Cake Event
Gaaf.
Nou ik neem mijn petje voor je af hoor! wat een geweldige uitvoering!! Heel erg leuk!
Ja prachtige taart knap gedaan hoor die ballen zo op elkaar bevestigd te krijgen en die pakjes van alle landen echt geweldig.
Jammer dat je geen prijs hebt, maar volgend jaar beter toch weer een ervaring rijker
groetjes pluto
Ik vind hem heel erg mooi en leuk bedacht.
Super leuk bedacht en prachtig uitgevoerd!!
maar hij is wel erg mooi, superorigineel van die bollen op elkaar!
het is maar goed dat het piepschuim is, geloof niet dat je dit zo lukken met biscuit
Heel erg gaaf gedaan!!!!
maar hij is wel erg mooi, superorigineel van die bollen op elkaar!
het is maar goed dat het piepschuim is, geloof niet dat je dit zo lukken met biscuit
ha ha ik denk dat ik ook hier punten heb laten liggen. Mijn proeftaartje was van biscuit en ik denk als je dit wil maken dan moet het van cake zijn denk ik....hier had ik niet goed op gelet.
Volgend jaar beter
BEDANKT VOOR JULLIE LIEVE EN LEUKE BERICHTEN EN OPMERKINGEN!!
Ohhh jah deze was ook geweldig!!
Ik zag je van het trapje afhobbelen vanmiddag bij de uitgang en je was je kleine taartjes aan het rond strooien
Ik hoop dat hij nog wel heelhuids thuis is aangekomen...
Ik vondt hem heel leuk!
Ohhh jah deze was ook geweldig!!
Ik zag je van het trapje afhobbelen vanmiddag bij de uitgang en je was je kleine taartjes aan het rond strooien
Ik hoop dat hij nog wel heelhuids thuis is aangekomen...
Ja ik ben heel aangekomen haha nee de taart ook hoor schoonmoeder reed heeel rustig is maar dummy zei ik maar toch deed ze voorzichtig
wat een werk, die aardbol, ziet er super uit, jammer dat je niets gewonnen hebt!
Wat apart zo, heel gaaf! Leuk idee, lijkt me inderdaad best lastig bekleden.
Die bovenste bol vind ik anders prachtig. En zo goed verzonnen.
Ik heb ondertussen op bijna alle taarten van DCE gereageerd, en elke keer als ik een onderwerp open zie ik w
hij is wel erg mooi!!!!
Knap gedaan zeg. De aarde helemaal super!!!
Erg mooi! Vooral die aarde is echt super gemaakt!! (nu weet ik alleen niet welk gezicht ik bij de taart kan "plakken", ik heb blijkbaar veel mensen niet gezien/herkent )
nou ik herkende niemand (weinig buttons gezien..) en ken niemand van zien haha wel van naam maar die onthoud ik weer niet goed
hihi, ik had mijn button op hoor. (Ik stond veel bij de dames van Mjam )
nou hij is super hoor.
Harstikke mooi, vooral die bovenste taart vind ik helemaal super! Het idee van die bollen lijkt wel een beetje op die van Kadohke op T&T, toch? Maar je hebt hem superleuk gemaakt!
Harstikke mooi, vooral die bovenste taart vind ik helemaal super! Het idee van die bollen lijkt wel een beetje op die van Kadohke op T&T, toch? Maar je hebt hem superleuk gemaakt!
Ik zou het niet weten ik heb geen idee wat zij voor een taart toen heeft gemaakt...dus het is niet afgekeken van haar eiegn hersenspinsel van mij
Gaaf gedaan hoor en leuk zo die taartjes
Wat jammer dat je niets gewonnen hebt. Het is een prachtig werkstuk, de aardbol is schitterend gedaan. Knap hoor!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » mijn wedstrijd taart voor het DUTCH Cake Event