Re: Brandweer
VLAMMEND mooi
*Tovertaartjes: ik tover het taartje van je dromen*
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Brandweer
VLAMMEND mooi
Super zeg! Het lijkt wel of je de brandweerauto met poppetje zo in de winkel hebt gekocht, zo echt is het
Wauw elke keer weer! Supertaart
Tjee, schitterend gewoon! Wat een geweldige, strakke "kijk-taart". Ik vind hem super !
Die van Annette had ik al opgeslagen, maar deze zet ik er ook bij. Wat een geweldige taart!!
Meestal vind ik meisjestaarten veel leuker maar dit is een echt een uitzondering, erg schattig meptaartje ook!
Jee wat een ontzettend gave taart!!
Wow..prachtig!! Je boetseersel lijkt wel echt! echt super mooi!
prachtig, mijn dochter zei dat is een
Wat een GEWELDIGE taart!! Heb je net ook even op je site gespiekt... Jeetje, wat een prachtige taarten!!
Superstrak en extreem netjes afgewerkt zeg!!!! pfff z
Wauwie! Ze zijn gaaf!
Hallo
Wat een super gafe taart. Mijn zoontje is binnenkort jarig en is helemaag weg van de brandweer. Wil heel graag net zo'n taart als deze van jou maken, hoop niet dat je het erg vind.
Ik vind hem echt geweldig.
Hallo
Wat een super gafe taart. Mijn zoontje is binnenkort jarig en is helemaag weg van de brandweer. Wil heel graag net zo'n taart als deze van jou maken, hoop niet dat je het erg vind.
Ik vind hem echt geweldig.
Nee hoor, absoluut niet erg!
Groetjes!
wat een super taart en het meptaartje is ook al zo leuk!
wat een schatje, echt leuk voor een 2jarige
Had hem wel al eerder gezien,het is en blijft een schitterend,leuke taart,fantastisch gedaan!
Nah! Had ik hier nog helemaal niet gejubeld wat een gew
Echt geweldig leuk gemaakt! Heel mooi
Ik zou zweren dat ik hier al op gereageerd had, maar waarschijnlijk weer heel blond op "bruids-en stapeltaarten" geklikt...
Wat een supergeweldige taart! Prachtig van top tot teen! Wat heb je dat mooi geboetseerd en wat is alles mooi afgewerkt! Echt super gaaf!
Ohh wauw, prachtige creaties allebei! Supermooi.
Groetjes,
Annette
hoi
thanx ik ben er al druk mee bezig over hoe ik dat allemaal moet doen. heb nog nooit een stapel taart gemaakt. Hoe kan het dat die 2 zo goed blijft staan, bij mij zakt dat in als ik iets rechtop wil hebben.
Hoop dat die van mij net zo mooi word!!!
Groetjes Tessa
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Brandweer