Re: Mijn laatste taart, 1e keer showen
Hoi,
Geweldige taart, ik ken buurman en buurman wel en je hebt ze heel goed nagemaakt!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Mijn laatste taart, 1e keer showen
Hoi,
Geweldige taart, ik ken buurman en buurman wel en je hebt ze heel goed nagemaakt!
Ziet er super uit!
Wat een leuke taart en mooi gemaakt!! Geweldig we doen weer allemaal inspiratie op!!!
Wat een gave taart!
Geweldig, en zeker zo leuk omdat mijn kleinzoon ook STORM heet.
Hij is echt heeeeel gaaf!
prachtig gedaan, wat een werk!
tjonge............een 1e geposte en dan gelijk zo'n supertaart!
Helemaal top zeg!! wat een enorm leuke details zijn er in verwerkt!
S
Geweldig, zo'n taart met een verhaal dat dan op deze manier geshowd wordt. Buurman en Buurman zijn zo leuk! Je taart niet minder! Geweldig hoor! Ben nu al benieuwd naar 't resultaat van de volgende (die nu research doet....)
Ik denk dat mijn neeffjes dit ook erg gaaf zouden vinden.
Hij is echt super!!!
Errug leuk.....:lol:
Maarre gaat die tobbe zo niet heel snel van dat schuine muurtje glijden? Of probeert buurman dat nu net angstvallig tegen te houden?
Klein detail.....water staat niet 'scheef' in de tobbe. Als de tobbe scheef staat, dan moet het waterniveau horizontaal. Dus scheef in de tobbe zeg maar.
Maar verder echt een geweldig leuke taart, en knap geboetseerd!
Groetjes,
Annette
Jaaaaa,hij is zo leuk. Mijn kinderen kijken zo graag naar buurman en buurman. Al echt honderden keren gezien maar ze liggen nog altijd in een deuk!!! Super gedaan hoor!!
Ik vind hem echt geweldig!!!
wauw wat een super taart!! Ik ben dol op buurman en buurman. 10 x liever dan die saaie kitty die je hier eindeloos voorbij ziet komen. echt een mooi tafereel!!
Ik was zo benieuwd hoe de taart eruit kwam te zien... wat is deze geweldig geworden. gelukkig hebben ze zich gedragen bij je in de kast. Ik heb ze opslagen
Deze zaten niet in de kast. Dat waren de buurman en buurman van Esspeijk.
leuke taart! dat grappige is in ieder geval gelukt
Wauw, ik vond buurman en buurman altijd erg leuk! Hij is echt super goed!
Ajeto zouden de buurmannen zeggen
Wauw, wat is deze gaaf gemaakt zeg, super!
Geweldig! Leuk dat je er zo een topsy turvy in verwerkt hebt.
Of was ie zo verzakt?
Echt heel mooi. Wat heb jij een werk gehad aan deze taart.
Dit is echt super gaaf!!. 1e keer showen, is dit ook je eerste taart??
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Mijn laatste taart, 1e keer showen