Re: Bruidstaart voor 6 personen !?!?!---
Raar verhaal zeg?! Misschien hebben ze met de feestdagen niets op
Maar je taart is super mooi.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bruidstaart voor 6 personen !?!?!---
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Raar verhaal zeg?! Misschien hebben ze met de feestdagen niets op
Maar je taart is super mooi.
Wat een prachtig taartje!, heel mooi dat JA bovenop, super!
Mooie taart, altijd lastig die hele kleine taartjes bekleden, maar dat heb je prachtig gedaan. Je letters kunnen dan aan de grote kant zijn, maar wel erg mooi gedaan!!
heb je dit nu moeten stutten? met van die stokjes of heb je het gewoon zonder kunnen stapelen? erg mooi trouwens
heb je dit nu moeten stutten? met van die stokjes of heb je het gewoon zonder kunnen stapelen? erg mooi trouwens
Ik heb er voor de zekerheid een paar rietjes ingedaan. De 2e laag was natuurlijk niet zo zwaar
Ik begrijp nu wel, waarom ze bij jou hebben besteld.
Wat een beauty!!!!
Een prachtige taart en daar doe je het voor zo'n super reactie!
Dit was de tekst die we in ons gastenboek kregen. *)
enthousiaste ontvangers!
reactie:''zo een taart hadden we nog niet op onze bruiloft!''
Ik vind 'm echt prachtig!!!
Dat heb je mooi opgelost hoor! Ik vind het een lief taartje!
De klant belde mij net nog op om nogmaals te zeggen dat ze hem super vond. Maar haar man vond hem toch wat klein of we er toch niet nog even een laag onder konden zetten. ????? Sorry mevrouw maar dat gaat echt niet lukken er gaat echt veel tijd in zitten hoor. O Ok
*mijn leven is een geordende chaos*
kicsi schreef:De klant belde mij net nog op om nogmaals te zeggen dat ze hem super vond. Maar haar man vond hem toch wat klein of we er toch niet nog even een laag onder konden zetten. ????? Sorry mevrouw maar dat gaat echt niet lukken er gaat echt veel tijd in zitten hoor. O Ok
Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties
Wat een verhaal zeg.. maar hij is prachtig..
Wat moet jouw geduld op de proef zijn gesteld
Hoe dan ook... ik vind hem schitterend!!
Hij is echt geweldig,heel mooi gedaan en dat in korte tijd,TOP!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bruidstaart voor 6 personen !?!?!---