26

Re: "Echte" taartwinkel omgeving Rotterdam?

Mariam schreef:

dames ik mag niet van MARIANNE de nieuwe adres van taartdecoratie winkel in rotterdam geven,sorry.volgens haar ik doe  reklame

Klets niet, dat doe je ook! Gisteren en eergisteren ook al!  :mad:  :x

Moet je niet verbaasd zijn dat er 'opgeschoond' wordt.

27 Laatst bewerkt door Cupla (08-02-2011 21:35)

mamaromykevin schreef:

hee
er zit er ook een in dordrecht"spullen voor je taart"
en het schijnt dat ze bij pipoos ook veel verkopen

gr

Pipoos zou ik echt niet gaan. Wat een troep verkopen ze zeg. en veel duurder kwa verhouding van marsepein.
Ik ga nog veel liever naar Taart en Decoratie zowel in ridderkerk als geldermalsen.

Waar zit het in dordrecht dan want ik heb me vorige x rot lopen zoeken naar die winkel. en kon hem echt niet vinden

En om bij topic te blijven: Planet Cake ik vind niet zo vriendelijk zaak. Ik kwam daar keertje om iets vragen want ik begreep iets niet en kree zo botte opmerking dat ik rest van aankoop terug gelegd heb en geld terug wou.

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

apart.. ineens woont ze in schiedam.. stond echt rotterdam vanmiddag.. als iemand Mariam heet en de winkel die naam ook draagt lijkt me 1+1 = juist ja..

Groetjes Natasja!

hoi cupla

het zit in dubbeldam op het damplein vlakbij de super de boer

gr

groetjes  patries.....wil alles ook zo mooi kunnen

30

Ooh nu snap ik het al, ik zat dus in verkeerde wijk  :grr:  :grr:  reed eerder meer de wijk Stadspolder daar heb je ook super de boer namelijk.. laten we maar houden op BlonT  :lol:  :lol:

haha ben ook blond.
maar het is makkelijk te vinden.
anders gewoon ff vragen in dubbeldam naar het plein waar altijd de kermis sta,dan ben je dr zo

succes :thumb:

groetjes  patries.....wil alles ook zo mooi kunnen

32

Ok dankje dat word leuke trip zaterdag....eens kijken of ik me vent zover krijg.....  ;)

33

MamavanDean&Julian schreef:

apart.. ineens woont ze in schiedam.. stond echt rotterdam vanmiddag.. als iemand Mariam heet en de winkel die naam ook draagt lijkt me 1+1 = juist ja..

voor duidelijkheid!!!ik woon in schiedam ,maar ....

[edit tirza, ook dat hoeft niet vermeldt te worden. Vragen graag via de mail]

34

juja schreef:

Je hebt ook Roos Banket in Berkel zitten. Hebben ook een website, maar ook een winkeltje. Hebben best een hoop.

Die bestaan niet meer

www.spullenvoorjetaart.nl  www.taartvoorgrootenklein.nl Taartwinkel en workshops in Dordrecht. Ook voor PME en Wilton.

35

mamaromykevin schreef:

hoi cupla

gr

het is nu C1000 ;)

www.spullenvoorjetaart.nl  www.taartvoorgrootenklein.nl Taartwinkel en workshops in Dordrecht. Ook voor PME en Wilton.

36

Mariam schreef:

dames ik mag niet van MARIANNE de nieuwe adres van taartdecoratie winkel in rotterdam geven,sorry.volgens haar ik doe  reklame

doe je ook, ook via mail, zeer irritant

37

kicsi schreef:
mamaromykevin schreef:

hoi cupla

gr

het is nu C1000 ;)

dankje voor tip....

38

kicsi schreef:
juja schreef:

Je hebt ook Roos Banket in Berkel zitten. Hebben ook een website, maar ook een winkeltje. Hebben best een hoop.

Die bestaan niet meer

Nee... maar dit is al een oud topic. Op het moment van schrijven wel...

happiness is a piece of cake!

39

Hallo je hebt in rotterdam ook de molen zitten op de bergse linkerrottekade (terbregge)Hillegersberg ik hoop dat je hier wat aan hebt ze hebben ook een website

groetjes alfien

Die zit op terbregse rechter rottekade 91

Groetjes Natasja!

41

juja schreef:

Roos Banket bestaat niet meer. De website/webshop is opgeheven en ik heb mijn laatste bestelling (gelukkig niet zo een groot bedrag) niet eens meer ontvangen.

I'm addicted to cake decorating

42

Zo dat is helemaal  :x  :x  :x  :x

43

Hallo,

Ik ben een maand of twee terug in Rotterdam geweest. Ik moest bij het Erasmus ziekenhuis zijn bij het zuidplein. Toen ik langs het zuidplein reed zag ik aan de overkant van de straat een taarten winkel. Deze heette volgensmij taarten shop, heeft iemand enig idee of dit een leuke winkel is?

Groetjes

LiliBal schreef:

Hallo,

Ik ben een maand of twee terug in Rotterdam geweest. Ik moest bij het Erasmus ziekenhuis zijn bij het zuidplein. Toen ik langs het zuidplein reed zag ik aan de overkant van de straat een taarten winkel. Deze heette volgensmij taarten shop, heeft iemand enig idee of dit een leuke winkel is?

Groetjes

Dat is planet cake en zoals je kunt lezen is het niet veel en duur ;)

Cabana consulente worden? Wij zoeken jou! Ben je minimaal 23 jaar, representatief en in het bezit van een auto? Mail me dan of ga naar www.cabana.nl "Think summer, think Cabana"

LiliBal schreef:

Hallo,

Groetjes

Volgens mij kan je beter doorrijden naar Ridderkerk" Taart en Decoratie". Die jij bedoelt is Planet Cake.

Groetjes P@trici@

46

Haha ja inderdaad, dankjewel!

47

Tegenwoordig verkopen ze bij Jamin ook bakspullen!
Heb echter geen idee hoe het met de prijzen zit!

Schijnt de zon niet, stiekem schijnt ie toch!!

48

LiliBal schreef:

Hallo,

Groetjes

:rolleyes:  :rolleyes:  volgens mij moet Ikazia ziekenhuis zijn die bij zuidplein sta.....Erasmus MC zit meer in richting stad...

En die taartwinkel is Planet Cake...Dat is zo dure onvriendelijke winkel.

Beste is doorrijden naar Ridderkerk, Taart & Decoratie (hebben echt verstand van en kletsen geen onzin)

49

miekje70 schreef:

Tegenwoordig verkopen ze bij Jamin ook bakspullen!
Heb echter geen idee hoe het met de prijzen zit!

Sorry maar advies kunnen ze niet geven. Heb hier mensen in de winkel gehad die daar waren geweest en hadden echt hele verkeerde info gehad. :s

50

Haha advies kunnen ze zeker niet geven ;) ik was daar laatst om te vragen naar candymelts (hebben ze (nog?) niet) en die dames hadden geeeen idee wat er in hun winkel stond dus heb ik het ze uitgelegd XD