Re: Witte bruidstaart 120 personen!
heel gaaf!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Witte bruidstaart 120 personen!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
heel gaaf!
Mooi zeg,
doe je er nog extra versteviging in zodat ie niet scheef gaat staan? Een extra douwel of zo door heel de taart? Toen ik hem van de week probeerde toen ging de bovenste overhellen.
Gr. jen
Prachtig!
Chique hoor! Heel mooi!
wauw! Heel mooi! Daar had ik ook niet mee durven rijden. En wat een joekel vierkante dr tussen! Vind um helemaal super
Geweldig, wat een project zeg
Wow prachtig! Is het witte van marsepein of van fondant?
De taart is helemaal van fondant
Ik heb niks extra's door de taart heen gestut ik heb ze wel met icing goed op elkaar ''gelijmd'' eerst de onderste 2 nog voor vervoeren.
En kwa maten valt opzich nog wel mee maar de lagen zijn erg hoog.
De maten zijn 15,25,30 2 op elkaar en 35 allemaal ruim 10 cm alleen de 30 cm vierkant is iets van 18 ofzo echt mega hoog.
Oooooooh, wat is ze mooiiiiii!!!!! Echt chique de lala, hoor!
keet schreef:Wow prachtig! Is het witte van marsepein of van fondant?
De taart is helemaal van fondant
Als je de taart aansnijdt, valt dan niet alles eraf? Dan heb ik nl altijd met fondant. Zo zonde van de mooie bloemen.
Ja die zijn natuurlijk heel hard ik ben benieuwd hoe het met aansnijden is gegaan.
Volgens mij gaat het over het algemeen wel goed
Wat een mooierd!!!
120 personen? Tsjee, hoe groot zijn die taarten dan wel niet?! Wat een gevaarte moet dat zijn geweest!!!
ik kan me er ook niet echt een voorstelling van maken. hij lijkt veel kleiner
Vind hem supergaaf, vind het origineel als geweldig, wil hem ook nog een keertje maken. Je hebt maar weer hard gewerkt zo na je vakantie!
WAUW! (ga nog weer ff kijken...)
Heel mooi!
Indrukwekkend ziet die er uit. Mooi in een kleur, helemaal toppie.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Witte bruidstaart 120 personen!