Re: clikstix
Ik heb ze eindelijk besteld:):):)joehoe:)
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » clikstix
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik heb ze eindelijk besteld:):):)joehoe:)
Ik heb ze vandaag binnen gekregen.... Ik ben benieuwd. Het ziet er in ieder geval heel gebruiksvriendelijk uit. Ik vrees dat mijn andere tappits voorlopig stof zullen gaan liggen vangen.
ik heb ze ook vandaag gekregen:)
maar ik heb het nog niet geprobeerd!Eerst maar eens gebruiksaanwijzing bekijken;)
gister zag ik ze nog staat op t&d,vanochtend alleen de bloemetjes,zijn ze massaal uitverkocht??
Ik heb ze ook maar moest wel wennen aan het gebruik (ligt aan mij hoor) Je moet echt voorzichtig zijn dat je niet op het gedeelte drukt waarmee je ze eruit drukt. Heb je dat onder de knie dan zijn ze fantastisch. Wat zijn jullie ervaringen?
Ik heb ze ook maar moest wel wennen aan het gebruik (ligt aan mij hoor) Je moet echt voorzichtig zijn dat je niet op het gedeelte drukt waarmee je ze eruit drukt. Heb je dat onder de knie dan zijn ze fantastisch. Wat zijn jullie ervaringen?
Werkt het net als een uitsteker? Dus op je lap marsepein leggen en indrukken?
Is het makkelijk schoon te maken?
Ik heb ze meegenomen bij de dce, de letters dan.
Ik ben er erg blij mee; mooie letters en werkt heel makkelijk
Ineke ik heb ze met gumpaste gebruikt. Dus je gebruikt de clicksticks als een soort patchworkcutter. Maar ik heb ze nog niet met marsepein of fondant geprobeerd.
Ik heb ze gisteravond/nacht gebruikt met fondant. Ik was zelfs te lui om er tylose doorheen te doen. Het was k*tfondant van regalice, zoooo zacht, maar zelfs daarmee werkte het.
Ik ben een groot fan!
Ik vind de gebruiksaanwijzing die erbij zit zo onduidelijk! Of ik ben gewoon te blonT :-P
Kan iemand mij vertellen hoe ik de clikstix moet gebruiken?
Moet je het ding zo in z'n geheel gebruiken of moet je 'm zeg maar los halen?
Nu moeten jullie vast allemaal hard lachen om mijn blonde vraag, maar ik snap 't weer es niet. :-D
Je moet m in z'n geheel gebruiken
Het zelfde als je de tappits zou gebruiken maar dan hoef je niet te meppen, je drukt ze er gewoon uit.
Ik weet even niet of ik je vraag goed begrijp, maar je bedoeld of je de 2 onderdelen van elkaar los moet halen?
Nee.. je laat hem in elkaar zitten en smeert er een beetje crisco op,.. rolt fondant/marsepein uit.. ( en dan wat ik dus anders bij de demo gezien hebt) leg je het lapje fondant/marsepein over de clikstix, even met je kleine rollertje eroverheen. Dan met je vinger even langs de randjes om rafeltjes te verwijderen en dan kun je ze d'r zo uitduwen.
ik heb ze ook maar ik doe iets niet goed denk ik ,
ik krijg de 2 plaatjes bijna niet van elkaar af.
iemand een tip.
plaatjes moeten ook niet van elkaar af!
gewoon in elkaar laten zitten.
marsepein/fondant dun uitrollen. stix erin duwen (zorgen dat je alleen de buitenste randjes duwt!) goed schuiven zodat hij aan alle kanten los is.
delen van marsepein verwijderen (zoals rondje uit de A, E, R en zo)
dan boven werkblad houden en op het binnenste gedeelte drukken.
dan valt ie er zo uit!
Duidelijk chantal1980! Waarom zetten ze dat niet gewoon zo in de gebruiksaanwijzing vraag je je dan af?
Hoe maken jullie de clikstix schoon. Bij mij is er op een óf andere manier wat fondant tussen de plaatsjes gekomen en dat krijg ik er niet echt heel gemakkelijk uit.
Hoe maken jullie de clikstix schoon. Bij mij is er op een óf andere manier wat fondant tussen de plaatsjes gekomen en dat krijg ik er echt heel gemakkelijk uit.
Ik hou ze onder de hete kraan, dan smelt de marsepein of fondant zo weg.
en ik zat maar te klooien met de blossom stick ..
vandaag maar even uittesten of t me nu wel gaat lukken..
krijg ik m onder de knie, dan komen de sterren en andere bloemetjes er ook nog bij
Nou ik zweer er ondertussen bij hoor. Binnenkort komen mijn lettertappits dus bij tweede kans voor.
Gisteren de cijfers besteld en ben nu compleet!
vandaag maar met de tips van dit topic maar de blossom stick uitgeprobeerd
Ik heb ze allemaal, gekocht bij Petra op DCE en gebruik ze met fondant en tylose.
Heel dun uitrollen, clikstix erop drukken, even schuiven over je werkblad, dan uitdrukken met het uitdrukmechanisme.
Werkt gewoon perfect!
Taartenprinses heeft ze nu ook.....
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » clikstix